Contactează-ne

Actualitate

Servicii publice on-line, la primăria de sub Cetate

Știre publicată în urmă cu

în data de

■ locuitorii sunt îndemnaţi să utilizeze aplicaţia Regista, pentru a evita deplasările la instituţie

Primăria Tîrgu Neamţ îndeamnă cetăţenii să apeleze la mijloacele de comunicare electronice pentru a beneficia de servicii publice, dat fiind contextul epidemic şi reglementările ce restricţionează accesul în instituţie.

În conformitate cu o hotărîre a guvernanţilor de la sfîrşitul lunii octombrie, accesul în primărie este permis doar persoanelor vaccinate pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, celor care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen de la efectuarea căruia nu au trecut mai mult de 48 ore, ori cetăţenilor care au trecut prin boală şi se află în perioada dintre a 15-a şi a 180-a zi ulterioară confirmării cu virusul.

„Pentru a putea facilita accesul cetăţenilor la serviciile publice oferite de administraţie, în perioada următoare vă recomandăm, în măsura în care acest lucru e posibil, să apelaţi cu prioritate la mijloacele de comunicare electronice. Formularele şi alte informaţii utile sunt disponibile pe site-urile oficiale ale Primăriei Târgu Neamţ“, se menţionează într-un anunţ postat recent pe pagina de internet a primăriei.

În instituţie a fost implementată în prima jumătate a anului aplicaţia Regista. Portalul poate fi accesat pe  http://www.primariatarguneamt.ro/ sau la adresa https://targuneamt.regista.ro/.

„Aplicaţia poate fi accesată atît de pe calculator/laptop, cît şi de pe telefon/tabletă. Pentru a putea fi folosită, este necesară crearea unui cont de cetăţean la adresa https://targuneamt.regista.ro/, cont ce poate fi utilizat atît în relaţia cu instituţia noastră, cît şi cu alte primării ce au implementată această aplicaţie.

Invităm cetăţenii oraşului să folosească acest portal care are ca scop facilitarea comunicării între instituţie şi cetăţean, precum şi evitarea deplasării la sediu şi a cozilor. Pentru a folosi aplicaţia, fiecare contribuabil trebuie să-şi creeze un cont folosind un e-mail şi o parolă personală. Toate solicitările depuse vor fi afişate în cont, pentru a putea avea o evidenţă clară a acţiunilor întreprinse, precum şi istoricul acestora“, se preciza la momentul lansării aplicaţiei Regista.

Prin intermediul acesteia se pot depune cereri on-line pentru diverse documente către toate compartimentele din cadrul primăriei, se pot face sesizări pe harta digitală a oraşului, se poate verifica starea solicitărilor depuse, se pot face programări în audienţă către conducerea instituţiei, se pot face cereri la documentele de interes public, se pot plăti on-line taxele şi impozitele locale, precum şi amenzile, prin intermediul platformei Ghişeul.ro.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending