Contactează-ne

Arhivă 2005-2017

Ultimatum pentru datornicii Aqua Calor

Știre publicată în urmă cu

în data de

• firma furnizoare de utilitãti va aplica penalitãti de întîrziere debitorilor

Nemtenii din cadrul asociatiilor de proprietari/locatari care au debite ce dateazã de dinainte de luna iunie a acestui an se vor trezi cu datorii si mai mari, prin adãugarea penalitãtilor de întîrziere, în cazul în care nu îsi vor onora obligatiile financiare pînã la 31 decembrie. Hotãrîrea a fost luatã de cãtre Adunarea Generalã a Actionarilor de la Aqua Calor, în aceastã sãptãmînã. „Asociatiile care si-au achitat datoriile pînã în luna iunie inclusiv vor primi facturile din luna noiembrie fãrã cartonas galben, iar cei cu debite din perioada ianuarie-iunie si chiar mai vechi vor fi înstiintati cu privire la penalitãtile pe care le au de achitat cãtre Aqua Calor. Cred cã solutia noastrã este motivantã si mai putin rea decît cea initialã, potrivit cãreia penalitãtile erau transmise tuturor asociatiilor care înregistreazã debite“, a declarat Radu Stîncescu, managerul de proiect al societãtii Aqua Calor. Potrivit aceleiasi surse, prin aplicarea acestei mãsuri, circa 90 de asociatii au scãpat, pentru moment, de plata penalitãtilor. Pe de altã parte, societatea producãtoare si furnizoare de agent termic are de achitat, cãtre Distrigaz, penalitãti de întîrziere care au ajuns la valoarea de circa 5 miliarde de lei. Reprezentantii Aqua Calor au sustinut cã nu vor recurge la sistarea agentului termic cãtre populatie, pe lîngã mãsura aplicãrii de penalitãti, fiind continuatã seria actionãrilor în instantã pentru recuperarea datoriilor. La acest moment, debitele asociatiilor de proprietari/ locatari se cifreazã la circa 47 miliarde de lei. În urma actiunilor în instantã si prin cesionarea datoriilor, Aqua Calor a reusit sã recupereze 895 milioane lei. Desi considerate mãsuri extreme, actiunile în instantã au rãmas singura mãsurã care se pare cã dã rezultate. Pe lîngã numeroasele discutii purtate cu reprezentantii asociatiilor, pe tema datoriilor, angajatii Aqua Calor au mers din casã în casã, încercînd sã îi convingã pe cei în cauzã cã trebuie sã plãteascã pentru ceea ce au consumat, astfel încît sã nu îi afecteze pe cei care si-au onorat obligatiile financiare.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending