Actualitate
Top 5 metode de a-ți face hotelul să iasă în evidență – Iată ce trebuie să vadă clienții tăi pentru a se întoarce la tine

Piața hotelieră continuă să crească, și ceea ce funcționa acum câțiva ani pentru marketingul hotelier, acum pare să nu mai dea aceleași roade. Pentru a obține oaspeți noi, trebuie să te diferențiezi de concurență. Asta nu trebuie să însemne că e necesar să ai prețuri sub nivelul pieței. Există alte metode pentru a atrage oaspeți și pentru a-i face să revină, ba chiar să te recomande și altora. Află în continuare care sunt acestea și cum le poți implementa în hotelul tău.
Top 5 metode pentru a face hotelul tău mai popular decât concurența
1. Asigură-te că ești bine echipat
Tehnologia joacă un rol foarte mare în satisfacerea nevoilor oaspeților. De fapt, cu excepția cazului în care ai un hotel rustic ce le oferă șansa oaspeților să se detașeze de tehnologie, atât angajații, cât și oaspeții tăi ar trebui să aibă acces la tehnologie de cea mai bună calitate. Asta înseamnă că serviciile tale de WI-FI trebuie să fie ireproșabile. În ziua de azi, puține lucruri enervează un oaspete mai tare decât un semnal prost de Wi-Fi în cameră. Dacă atât angajații, cât și oaspeții au acces la tehnologie de ultimă generație, este mult mai probabil ca interacțiunea dintre cele două părți să fie din ce în ce mai plăcută.
Același lucru se aplică și la capitolul curățenie. Pune la dispoziția cameristelor echipamente de curățenie performante care să nu lase o scamă în urmă. Echipează-te cu aspiratoare profesionale pentru firme și cu altă aparatură și accesorii care vor face hotelul tău să strălucească. Clienții se simt impresionați și privilegiați să fie cazați într-un hotel care investește mult în bunăstarea lor. „Accidental” ai putea să lași o asemenea piesă de echipament ușor la vedere pentru ca oaspeții să poată trage concluziile potrivite.
2. Fi prezent pentru oaspeții tăi
Majoritatea interacțiunii pe care oaspeții tăi o au este cu recepționiștii sau cu cameristele. Totuși, chiar și tu, ar trebui să fii acolo pentru oaspeții tăi. Oaspeții care cunosc proprietarul hotelului se simt privilegiați, speciali, și sunt mai susceptibili la a se întoarce în același loc. E ca și cum s-ar simți invitații tăi speciali, deși sunt conștienți că vor plăti pentru șederea lor.
Oamenii sunt mai predispuși să aleagă locuri de cazare care le sunt calde, familiare și de care au legate amintiri plăcute. O astfel de amintire poate fi atenția pe care le-ai oferit-o deși ai, bineînțeles, foarte multă treabă.
3. Îmbunătățește-ți afacerea
Fii deschis față de ideea de progres. Treaba ta nu este doar aceea de a supraveghea activitățile de zi cu zi, ci și aceea de a-ți dezvolta afacerea. Din când în când vorbește cu angajații tăi și cere-le părerea cu privire la afacerea ta. Ia notițe cu privire la ideile lor de îmbunătățire și vezi ce poți pune în practică. Pentru a păstra o relație bună cu angajații tăi, ai grijă să nu faci greșelile prezentate în acest articol.
De asemenea, pentru a accelera progresul, stabilește ca obiectiv să îți iasă lucrurile din prima, și organizează foarte bine operațiunile de zi cu zi.
4. Fii sociabil
Am menționat deja că este bine să vorbești direct cu oaspeții tăi, dar mai este un loc unde îi poți găsi și pe cei noi și pe cei vechi: rețelele sociale. Nu intră în discuție dacă ar trebui sau nu să ai un cont al hotelului pe rețelele de socializare. Dacă nu ai încă unul, trebuie să ți-l faci de urgență.
Dacă nu te ai cu tehnologia, angajează pe cineva pentru a se ocupa de gestionarea paginilor de pe aceste rețele. Asigură-te ca imaginea ta online este impecabilă. Postează fotografii calitative și actualizate astfel încât clienții să fie atrași de serviciile tale.
5. Clientul rămâne stăpânu tău
Iată un aspect care nu s-a schimbat și care va rămâne la fel mereu în această industrie. Este important să iei în serios toate plângerile clientului și să faci tot posibilului ca acestea să nu se repete. Poți transforma astfel o slăbiciune în puterea ta, deoarece fiecare plângere va fi o oportunitate de a face pașii necesari pentru a deveni cel mai bun.
Dacă vei pune în aplicare toate aceste sfaturi vei ieși cu siguranță în evidență în cel mai bun mod, iar afacerea ta se va ridica spre succes.

-
Prima pagină4 zile,
Interlopi din Roman, care șantajau patronii unor săli de „păcănele”, condamnați cu executare
-
Prima paginăo săptămână,
Atenție șoferi! E-sigur este funcțional și-n Neamț. Unde vor fi amplasate noile radare
-
Actualitate2 săptămâni,
Podul de la Girov sau “podul cumătrului”? “Prietenii” de la DRDP Iaşi ştiu de ce întrebăm?
-
Prima pagină2 săptămâni,
Zone mirifice din Neamț, calificate în finala competiției Destinația Anului 2025. Votul tău contează!
-
Actualitate2 săptămâni,
„Trebuie să ne facem cunoscuți!”. Neamțul este prezent la cel mai mare târg de turism din lume
-
Prima paginăo săptămână,
Investiție a Guvernului Japoniei și Ministerului Educației. Tehnologii de ultimă generație la Colegiul de Informatică
-
Prima pagină2 săptămâni,
Despre podul reabilitat și prăbușit în „era” Arsene. Cică-i ritm alert pe noul șantier FOTO
-
Actualitate3 zile,
Leii pietreni, salbă de medalii şi la Campionatul Naţional de Ju Jitsu