Contactează-ne

Arhivă 2005-2017

Servicii de toatã jena

Știre publicată în urmă cu

în data de

• foarte multi nemteni reclamã la Protectia Consumatorului proasta calitate a serviciilor • cele mai multe dintre nemultumiri vizeazã societãtile care asigurã utilitãti •

Nemtenii apreciazã cã majoritatea serviciilor oferite de prestatori sînt de proastã calitate. Nemultumirile acestora se materializeazã în reclamatii si sesizãri adresate Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Neamt. Cele mai multe dintre reclamatii îi incrimineazã pe prestatorii de servicii din domeniul telefoniei fixe, precum si pe cei din domeniul utilitãtilor. Potrivit precizãrilor fãcute de cãtre inginerul Gheorghe Bud, consilier superior în cadrul OJPC Neamt, în ultima perioadã foarte multi locatari din Piatra Neamt sînt nemultumiti de faptul cã presiunea gazului de la bucãtãrie este micã. „Sesizãri de acest fel au venit mai ales din partea celor care reprezintã o minoritate în ceea ce priveste bransarea la sistemul centralizat de încãlzire, locuind în blocuri unde multi locatari si-au montat centrale de apartament fãrã sã adapteze instalatia de gaz metan. O astfel de situatie ni s-a sesizat la un bloc din zona Mãrãtei, care are trei scãri. Din 40 de apartamente, 26 au centrale termice de apartament. Curios este faptul cã, desi se impunea, nu au fost refãcute cele trei bransamente la reteaua de gaz metan si nu au fost instalate regulatoare de presiune corespunzãtoare unui numãr atît de mare de utilizatori. În urma interventiilor fãcute de cãtre noi la o firmã particularã care proiecteazã instalatii de gaz metan, urmeazã ca reteaua sã fie reproiectatã, iar fiecare familie sã plãteascã pentru aceastã lucrare circa douã milioane de lei“, a declarat Gheorghe Bud, consilier superior în cadrul OJPC Neamt. Potrivit sursei citate, numeroase reclamatii primite recent de cãtre reprezentantii OJPC Neamt au venit din partea locatarilor din diverse blocuri din oras care se plîng cã, din noiembrie încoace, au plãtit foarte mult la întretinere. „Mergînd pe fir, am constatat cã în unele situatii oamenii au dreptate, iar problema vine din calculele eronate fãcute de cãtre Aqua Calor. Am discutat cu cei în drept, le-am adus argumentele necesare si ni s-a promis cã vor fi refãcute calculele, iar oamenii vor primi înapoi banii plãtiti în plus“.

Troc în mileniul III Nemultumirile referitoare la neregulile legate de centrele de colectare a laptelui continuã sã ajungã pe masa celor de la OJPC sub formã de reclamatii. Sãtenii care duc zilnic lapte la aceste centre de colectare se plîng cã nu primesc bani, ci li se dau în schimb produse. Mergînd în control, reprezentantii OJPC au constatat cã în zonele Pipirig, Bicaz Chei, Dãmuc, între populatie si aceste centre de colectare a laptelui nu existã contract de prestãri servicii, iar pretul primit de sãtean este sub cel al pietei. Pe de altã parte, în loc de bani, oamenii primesc de cele mai multe ori în schimb pîine, depozitatã si comercializatã în conditii improprii din punct de vedere al igienei. Conform precizãrilor fãcute de inginerul Gheorghe Bud, consilier superior în cadrul OJPC Neamt, de la începutul anului pînã acum, reprezentantii acestei institutii au rezolvat 208 reclamatii primite din partea nemtenilor nemultumiti. În acelasi interval de timp, inspectorii OJPC au efectuat 980 controale în diverse unitãti din judet. În 750 dintre cazuri au fost constatate neconformitãti în ceea ce priveste parametri de calitate si de sigurantã ai produsului. A fost verificat un volum de produse în valoare de 28 de miliarde de lei. Din cauza neregulilor constatate au fost oprite temporar de la vînzare mãrfuri în valoare de 16 miliarde de lei si au fost oprite definitiv de la vînzare produse în valoare de 1,2 miliarde de lei. Pentru cele mai grave neconformitãti au fost aplicate amenzi în valoare de 1,15 miliarde de lei.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending