Contactează-ne

Actualitate

Se vor acorda tichete sociale de sărbători

Știre publicată în urmă cu

în data de

■ valoarea acestora este de 70 lei ■ în acest an, tichetele sociale vor fi acordate în două tranşe: de Paşte, între 17 şi 25 aprilie, respectiv înainte de Crăciun, în perioada 2-20 decembrie ■

Consilierii romaşcani au aprobat în şedinţa de joi, 21 martie noul Regulament de acordare a tichetelor sociale pentru 2019. Conform documentului, anul acesta vor beneficia de sprijin material familiile în care există un pensionar sau o persoană cu handicap, cu domiciliul în Roman şi venituri nete care nu depăşesc 1200 lei, lunar, per membru de familie. Edilii au decis să mărească acest plafon, motivat de majorările ritmice ale veniturilor, condiţii în care a fost necesară şi majorarea plafonului. Conform prevederilor noului regulament, valoarea unui asemenea tichet social, care se acordă bianual, de Paşte şi de Crăciun, cu scopul sprijinirii unor nevoi stringente de procurare de alimente şi medicamente este de 70 lei. Aceste tichete se vor distribui în 2019 în perioada 17-25 aprilie, înainte de Paşte şi între 2 şi 20 decembrie, înainte de Crăciun. Tichetele vor trebui ridicate în maxim 30 zile de la data distribuirii, iar cele din tranşa a doua, pînă la sfîrşitul anului. Pentru a obţine astfel de tichete, romaşcanii interesaţi vor trebui să depună la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială un dosar cu documentele doveditoare, în perioada 25 martie – 10 aprilie şi în perioada 4-22 noiembrie pentru cei care doresc să beneficieze de sprijin material pentru Crăciun. Actele necesare sunt cele stipulate în Hotărîrea Consiliului Local de aprobare a Regulamentului şi se referă la acte doveditoare privind componenţa familiei şi a veniturilor nete realizate de membrii acesteaia în luna anterioară depunerii cererii, completate corect şi la zi, cerere tip şi declaraţie pe proprie răspundere pentru acordarea tichetelor sociale, copie după buletinul sau cartea de identitate, copie după certificatul de căsătorie, dacă e cazul. Alte documente necesare la dosar sînt copia după hotărîrea de divorţ, dacă e cazul, copie după certificatele de naştere ale copiilor minori, copie după certificatul de deces al soţului, soţiei, după caz, copie cupon de pensie sau indemnizaţie de handicap, din luna anterioară depuneri dosarului, adeverinţă salariat cu venitul net din luna anterioară depunerii cererii, pentru membrii de familie majori şi adeverinţa de venit eliberată de Administraţia Finanţelor Publice, pentru membrii majori din familie care nu realizează venituri, dar şi o adeverinţă de înscriere într-un grad de handicap, dacă e cazul.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending