Contactează-ne

Prima pagină

Tribuna nemţenilor : Preşedintele României, Klaus Iohannis, vrea un nou Cod Penal, în care orice injurie obscenă, de factură penală să fie considerată opinie politică

Știre publicată în urmă cu

în data de

Obscenitatea ordinară a aşa ziselor numere de înmatriculare ale maşinii unui şofer român, venit din Suedia în vacanţă, însoţit de copilul său, este semnalul că în România nu se poate ajunge mai jos de atât. Şoferul, pe numele său Răzvan Ştefănescu, este un român stabilit de mai mulţi ani în Suedia, care planificând să vină în vacanţă acasă, şi-a schimbat în aprilie numerele de înmatriculare, contra taxei de 650 euro, preferând un număr personalizat, format numai din litere, respectiv M..E PSD, combinaţie interzisă în România. Întâmplarea care a prefaţat scandalul numerelor a fost că şoferul a căutat şi găsit o combinaţie de 7 litere, pe care autoritatea suedeză i le-a aprobat ca număr de înmatriculare personalizat, crezând probabil că este vorba de numele proprietarului maşinii. Suedezii nu şi-au pus problema că acea combinaţie de litere reprezintă în România o invitaţie scabroasă la sex oral, des invocată în mediile interlope, de galeriile stadioanelor sau pe Centura Capitalei. Şoferul nostru ştia prea bine care este semnificaţia expresiei, chiar dacă a motivat că a studiat DEX-ul, în care el a văzut că „m..e“ înseamnă gură. Asta i-a explicat şi feciorului său, care a fost curios să afle semnificaţia cuvântului. În mod obiectiv, şoferul nu i-a putut explica copilului şi restul semnificaţiilor din DEX, care l-ar fi făcut şi pe el să roşească. În ziua de 17 iulie şoferul a intrat în ţară prin vama Nădlac. De aici poliţia a intrat într-o spirală a erorilor care au contribuit la amplificarea efectului scontat cu numerele de înmatriculare obscene.

Sarabanda erorilor poliţiei s-a datorat lipsei de profesionalism a şefilor, dar şi faptului că legislaţia română nu are prevederi privind circulaţia vehiculelor străine cu numere de înmatriculare personalizate

Legislaţia română prevede că la înmatricularea vehiculelor să nu fie acceptate combinaţii de litere care să aibă semnificaţii obscene sau injurioase la adresa cuiva. Şoferul Răzvan Ştefănescu, un tip de 45 de ani, s-a gândit că venind acasă în România, va rupe gura târgului de două ori. Prima oară, fiind la volanul unui superautomobil marca Audi şi a doua oară pentru că super automobilul are numărul de înmatriculare cu o semnificaţie voit suburbană. Dacă în Suedia semnificaţia numărului de înmatriculare oferit nu spune absolut nimic, în România, conform art 24 aliniat 3, din Regulamentul de circulaţie, numărul cu semnificaţia respectivă este interzis. Automobilul fiind înmatriculat în Suedia, autorităţile române, în lipsă de reglementări potrivite, s-au codit multe zile, până când au oprit maşina din circulaţie. Autoturismul a fost oprit de abia în Bucureşti, pe 30 iulie şi poliţia rutieră i-a confiscat plăcuţele cu numerele injurioase, i-a reţinut permisul şoferului şi i-a deschis dosar penal. Bineînţeles, că au existat aplaudaci, care au pus instant de un protest la uşa poliţiei rutiere, cerând demisia ministrului de interne pentru că poliţia nu a permis libertatea de înjosire publică a unui partid din partea unui şofer din diaspora. Au apărut şi avocaţi din oficiu, cu prestaţii costisitoare, care au pornit o campanie de atacuri în instanţă a guvernului pentru că înăbuşe astfel libertatea de exprimare a unui om onest. La solicitările publice repetate, de a preciza ce reglementări au fost încălcate de către şoferul Răzvan Ştefănescu, poliţia rutieră a găsit un răspuns halucinant, fără nici o legătură cu realitatea, dovedind amatorismul şefilor acesteia. Poliţia rutieră a motivat că autoturismul a fost oprit în trafic şi s-au aplicat sancţiunile respective, deoarece au fost încălcate prevederile Convenţiei de la Viena din 1968, privind circulaţia rutieră. Trebuie precizat însă că încălcările prevederilor Convenţiei nu sunt sancţionabile în România, decât dacă acestea se regăsesc şi în legislaţia română. Prevederile Convenţiei sunt consultative, drept care legislaţia română nu le-a preluat integral pe toate. Sub nici o formă, poliţia rutieră nu poate găsi argumentele în Convenţie pentru a sancţiona, ci doar în Codul rutier. Singura prevedere aplicabilă este cea a articolului 148, punctul 19 din Regulamentul de circulaţie; „se interzice conducătorului de autovehicul să săvârşească acte sau gesturi obscene, să profereze injurii, să adreseze expresii jignitoare ori vulgare celorlalţi participanţi la trafic“. În acest caz, sancţiunea aplicabilă este amenda şi reţinerea plăcuţelor incriminate. Nu se justifică reţinerea permisului de conducere şi deschiderea dosarului penal. Problema de fond cu plăcuţele de înmatriculare nu a fost că obscenitatea avea ca „adrisant“ PSD-ul. Se putea scrie pe tăbliţe la fel de bine M..E PNL sau M..E USR, ori multe alte variante cu trimiteri la ţinte reprezentate prin trei litere. O astfel de obscenitate, aprobată în Suedia, din necunoştinţă, trebuia oprită să intre în ţară, încă de la vama Nădlac. Ministerul de interne este obligat să instituie rapid reglementări privind extinderea acestor interdicţii interne şi la vehiculele înmatriculate afară cu numere obscene şi obligarea celor vizaţi să le dea jos şi să poarte numerele originale, dacă le au, sau numere provizorii oferite în vamă, până la ieşirea din ţară. Unii deplâng situaţia lui Răzvan Ştefănescu considerându-l „victima sigură a unui caz strigător la cer“. Să fim serioşi. Cine a urmărit prestaţia imperturbabilă a individului, timp de mai multe zile, a putut să-şi dea seama că acesta a făcut-o deliberat şi şi-a asumat riscurile până la un punct. Nu se aştepta să-i fie reţinut permisul şi să i se deschidă dosar penal. A fost un concurs al exceselor. Individul a vrut să forţeze limitele libertăţii de expresie, iar poliţia a vrut să-i demonstreze excesiv că România nu este sat fără câini. Comandanţii poliţiei rutiere nici nu visau cu ce probleme se vor confrunta, când obscenitatea se plimba nestingherită pe drumuri, spre indignarea unor oameni oneşti sau spre deliciul unor talibani, interlopi, şi chiar a unor intelectuali.

Poliţia rutieră a reacţionat corect deşi cu întârziere. Soluţia nu a fost însă „după carte“, ci după ureche, adică aberantă

Soluţia privind reţinerea permisului şi deschiderea dosarului penal nu era în Codul rutier, ci în cu totul alte legi. Nu poliţia rutieră trebuia să aplice soluţia, ci alte autorităţi. Fiind împinsă în faţă, poliţia rutieră a căzut între scaune. Nici ministerul de interne nu a trecut de genunchiul broaştei cu priceperile. Dacă poliţia rutieră a fost sesizată să ia măsuri la ordin politic, trebuie precizat că soluţia aplicată nu trebuia să ţină de interesul PSD-ului, ci de interesul legii. Dacă un fan PSD bezmetic, ar defila cu numere de înmatriculare „M..e USR“, reacţia poliţiei rutiere trebuie să fie aceeaşi, nu după simpatii politice.

Unde a greşit şoferul Ştefănescu şi unde a greşit poliţia rutieră?

Poliţia a declarat la început că în cazul şoferului Ştefănescu s-au aplicat prevederile Convenţiei, ceea ce era fals şi s-a dovedit ulterior aceasta. În cazul Ştefănescu, nu puteau fi aplicate decât prevederile Codului Rutier pe teritoriul României. Conform unor prevederi noi ale Convenţiei, intrate în vigoare în 19 septembrie 2016, Răzvan Ştefănescu a intrat legal în ţară, cu un număr de înmatriculare format numai din litere. Singura problemă a fost combinaţia literelor într-un mesaj pornografic. Este evident în acest caz că această combinaţie de litere, aleasă de Ştefănescu, a avut un scop bine conturat. Ştefănescu şi-a asumat deliberat consecinţele. În România, numerele de circulaţie sunt formate din cifre sau din combinaţii de litere şi cifre. Felicitări pentru poliţiştii de pe traseu, care l-au controlat pe Ştefănescu în mai multe zile şi nu au găsit nici o anomalie. Au dovedit astfel că erau la curent cu ultimele modificări ale Convenţiei şi certificatul de înmatriculare suedez era legal. În schimb, la intrarea în ţară, poliţia nu a sesizat tratamentul diferenţiat de care beneficiază Ştefănescu. Avea numere de circulaţie, de a căror combinaţie în România nu poate „beneficia“ nimeni, fiind interzise. Asta nu au văzut poliţiştii din vamă şi poliţiştii de pe traseu zile în şir, iar Ştefănescu a circulat nestingherit până în Bucureşti. În Bucureşti, Ştefănescu a fost oprit şi sancţionat, dar în lipsa unor prevederi în legislaţia română, care să justifice sancţiunea, aceasta a fost motivată total aiurea, prin trimitere la Convenţia de la Viena din 1968. Poliţia s-a băgat singură în rahat şi nu aş spune că a fost definitorie obedienţa sa faţă de PSD, cât a fost lipsa de profesionalism. Dacă poliţia ar fi dat dovadă de profesionalism, ar fi putut trimite cererea PSD -ului la coşul de gunoi. Şoferul Răzvan Ştefănescu, pentru a-şi realiza misiunea primită, a profitat de lacuna legislativă existentă. Ministerul de interne trebuie să completeze Codul rutier cu o prevedere care să elimine discriminarea apărută din 19 septembrie 2016 între şoferii vehiculelor înmatriculate în România şi cei ai vehiculelor înmatriculate afară, privind conţinutul tăbliţelor de înmatriculare.

După Klaus Iohannis, orice înjurătură anti-PSD trebuie neapărat taxată ca opinie politică

Aflat „curat neconstituţional“ la lucrările ordinare ale Consiliului Naţional al PNL, preşedintele tuturor românilor, Klaus Iohannis, a atacat dur PSD-ul, guvernarea Dăncilă şi pe Liviu Dragnea, pentru a umple cu ceva ordinea de zi. Printre altele a înfierat guvernarea pentru că şi-a permis să acţioneze dur împotriva unei persoane care şi-a exprimat public opinia anti-PSD, fiind luată în plină zi de poliţie. Îmi pare rău pentru domnul Preşedinte, dar dacă mai vrea ca cineva să- i perceapă rigoarea nemţească, cu care a câştigat voturile în 2014, nu trebuia să critice poliţia că l-a oprit pe împricinat, ci s-o critice că a motivat aiuritor acţiunea. Criticând astfel poliţia, preşedintele a legitimat, de la înălţimea funcţiei, introducerea obscenităţilor în spaţiul politic. Mă nelinişteşte faptul că preşedintele este din ce în ce mai preocupat să facă bice anti-PSD din toate rahaturile, care mai are şi pretenţie să pocnească. A apărut o nouă ideologie, în care M…A este un obiectiv propăvăduit de liicieni şi tismăneni, sub atenta supraveghere a ochiului de la Cotroceni.

Actualitate

Tragedia de la ATI – milioane de euro despăgubiri

Știre publicată în urmă cu

în data de

Autor

■ familiile victimelor au cerut sume cuprinse între 200 şi 2 milioane de euro ■ procesul ar putea intra pe rol la sfârşitul acestui an ■ o victimă în incendiu a fost căutată acasă de poliţişti a doua zi după tragedie ■

La un an şi jumătate de la incendiul devastator care a avut drept consecinţă moartea a 10 pacienţi internaţi în Spitalul Judeţean Neamţ mersul procesului este destul de greoi.

Avocatul Alexandru Iştoc, soţul judecătoarei Alina Iştoc, nepoata defunctului Mihai Militaru, care la vîrsta de 80 de ani a murit ars de viu în “salonul groazei” spune că dosarul se află încă în faza de urmărire penală, nefiind finalizat rechizitoriul de către procurorul de caz, Mihai Eduard Ilie, procuror şef al Biroului de Criminalistică de la Parchetul de pe lîngă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

“Dosarul se află, în continuare, în faza de urmărire penală. Abia au venit expertizele tehnice şi se face audierea suspecţilor în dosar. Eu reprezint în proces interesele familiei Militaru, care este bunicul soţiei mele, Alina, judecătoare, una din cele două nepoate ale defunctului. Ceea ce pot să vă spun este faptul că în dosar lucrează şi un ofiţer criminalist de la Inspectoratul Judeţean de Poliţie Neamţ, dar urmărirea penală nu este gata.

Ceea ce ştim acum e faptul că toate dosarele vor fi conexate într-un singur proces, care după estimările mele va intra pe rol la sfîrşitul acestui an. În cazul nostru pînă acum au fost audiaţi ca martori soţia defunctului, fiica acestuia şi cele două nepoate. Noi nu am formulat încă nici o solicitare de despăgubire dar ştiu că alţi patru aparţinători ai celor 10 decedaţi au cerut drept despăgubiri sume uriaşe, între 200-300.000 euro şi pînă la 1-2 milioane, sume care ar trebui achitate de către Spitalul Judeţean.

Unul din martorii cei mai importanţi rămîne medicul de gardă, Cătălin Denciu, dar şi personalul de gardă în noaptea fatidică de 14 noiembrie 2020, cînd a izbucnit incendiul. Ştiu că urmărirea penală vizează conducerea de atunci a Spitalului Judeţean, la care se afla la vremea respectivă fostul primar al Romanului, Lucian Ovidiu Micu. Pe 22 decembrie am primit un e-mail de la domnul procuror Mihai Eduard Ilie prin care mă ţine la curent cu mersul anchetei şi îmi mai solicită nişte date”, a declarat Alexandru Iştoc.

“Nu banii pot răscumpăra o viaţă de om”

Sorin Cazan, socrul defunctului Mihai Militaru, externat şi el din Spitalul Judeţean în preziua incendiului, declară că nu a dorit să fie implicat în acest dosar.

“Evident că şi pe mine m-a afectat moartea socrului meu, Mihai Militaru, care era un om extraordinar. Personal însă nu am vrut să mă implic pentru că mie îmi era doar socru nu pentru că acum sînt consilier judeţean şi spitalul este în subordinea CJ Neamţ. La vremea respectivă nu eram consilier. Cert este că moartea tragică a socrului meu este un eveniment care nu poate fi uitat atît de uşor.

Soacra mea şi soţia mea, Daniela, şi acum stau cu tabloul lui în faţă, care are o panglică neagră, semnul doliului şi plîng zilnic şi se roagă la Dumnezeu să-i ierte păcatele, aşa cum se face creştineşte. Ceea ce pot să vă declar la un an şi jumătate de la tragicul eveniment este faptul că am rămas surprins că a doua zi , pe la prînz la poarta noastră a venit un echipaj al Poliţiei, care vroia să vorbească cu socrul meu, Mihai Militaru. Nu au dorit să discute cu nimeni altcineva din casă, nici cu mine, nici cu soţia mea, nici cu soacra mea, ci au întrebat de Mihai Militaru, probabil pentru că se afla pe lista bolnavilor de Covid.

Întreaga presă urla despre tragedia de la Piatra Neamţ şi ei îl căutau pe defunct. Anunţul morţii socrului meu l-a primit soţia mea, Daniela, în seara tragediei, 14 noiembrie, pe la orele 21, de la un lucrător de la ISU Neamţ. Şi acum sîntem marcaţi de tragedie, în sensul că socrul meu fusese internat la etajul al III-lea şi în ziua respectivă a avut neşansa să fie mutat în salonul în care s-a produs incendiul. Sîntem cuprinşi de remuşcări din cauza faptului că era spre bine, nu era intubat, trecuse peste partea grea a bolii”, a mărturisit Sorin Cazan.

Acesta mai spune şi el că familia sa încă nu au formulat pretenţii materiale şi din cauza faptului că nu banii pot răscumpăra o viaţă de om, mort în circumstanţe atît de cumplite.

Reamintim faptul că în conformitate cu un comunicat de presă al Parchetului General zece persoane au fost puse sub acuzare în cazul incendiului din 14 noiembrie 2020 de la Spitalul Judeţean, acestea fiind cercetate pentru ucidere din culpă, vătămare corporală din culpă, distrugere din culpă, în formă calificată şi neluarea măsurilor legale de securitate şi sănătate în muncă.

Printre persoanele acuzate se numără şase foşti manageri interimari ai Spitalului Judeţean Neamţ, ultimul din ei fiind romaşcanul Lucian Micu, dar şi două asistente medicale de la salonul 240 al Secţiei ATI, din cauza faptului că au lăsat nesupravegheată o lumînare tip candelă, la căpătîiul unui pacient care agoniza, în condiţiile în care bolnavilor de Covid internaţi li se administra oxigenoterapie, lumînarea fiind sursa focului care a dus la explozie. Conform comunicatului de presă amintit a mai fost pus sub acuzare şi şeful Secţiei ATI din Spitalul Judeţean Neamţ, pentru că nu ar fi asigurat ventilaţia necesară, dar şi pentru faptul că ar fi falsificat o adresă referitoare la îngrijirile pacienţilor în timpul incendiului.

În seara incendiului, 14 noiembrie 2020, în salonul 240 al Secţiei ATI erau internaţi 17 pacienţi, cu vîrste cuprinse între 67 şi 86 de ani,i ar în incediu au murit 10 pacienţi. Doctorul Cătălin Denciu, de gardă în noaptea incendiului, a suferit arsuri grave pe 70-75% din corp, fiind îngrijit la Spitalul Militar din Bruxelles.

Citește știrea

Actualitate

Pietreanul aflat în expediţie prin Australia cu prietena, probleme

Știre publicată în urmă cu

în data de

Autor

■ cei doi români care explorează continentul de la antipozi, pietreanul Radu Păltineani şi amica lui, Irina Repede, au ceva necazuri, dar nu prea mari ■ ei s-au infectat cu coronavirus, dar au o formă uşoară a bolii ■

Radu Păltineanu şi Irina Repede, cei doi români care sunt protagoniştii unei inedite expediţii în Australia, una ce presupune străbaterea pe triciclete a continentului, cale de circa 13.000 de kilometri, au probleme.

Noul val de infectări cu coronavirus, care face ravagii pe continent i-a afectat şi pe ei. Au plecat în această aventură pe data de 13 octombrie a anului trecut şi au încheiat prima etapă după o lună şi o zi. Au străbătut aproximativ 1.200 de kilometri, poposind la Capul York, cel mai nordic punct al ţării. După o perioadă de odihnă au început a doua etapă, pedalând spre coasta de est.

În jurnalul pe care îl ţine pe pagina de Facebook, Radu Păltineanu, de loc din Piatra Neamţ, dar care are şi cetăţenie canadiană, descria, zilele trecute, atmosfera sumbră din oraşele pe care le-a străbătut împreună cu prietana lui, bucureşteanca Iripa Repede, totul datorându-se noului val de infectări. Iată ce scria pietreanul astăzi, 20 ianuarie 2022, pe la ora 12.00:

„Inevitabilul s-a produs. Ne-am procopsit şi noi cu COVID-19. Ultimul val de infectări care a lovit Australia ne-a prins şi pe noi. Pe mine primul şi la o săptămână şi pe Irina. La început nu am ştiut ce să cred, fiindcă am început să am simptome chiar după a doua doză de vaccin, iar testul rapid iniţial pe care mi l-am făcut a ieşit negativ. Aşa că am încercat să nu dau prea multă importanţă simptomelor şi am pedalat în continuare“.

Românul povesteşte că tovarăşa de expediţie a început să aibă simptome când au ajuns în oraşul Townsville, astfel că s-au izolat într-o cameră de hotel. Recuperarea lor a decurs bine, sunt aproape vindecaţi, dar Irina încă se simte obosită. Şi speră ca îndată ce-şi revin total să purceadă la drum.

Radu Păltineanu spune că în statul statul Queensland, în care se află acum, până de curând nu înregistra decât câteva cazuri de COVID-19 pe zi, majoritatea în carantină sau izolare, dar, după un amplu proces de vaccinare în masă, autorităţile au decis redeschiderea graniţelor interne şi ridicarea majorităţii măsurilor.

„Realitatea noii lumi ne prinde şi pe noi în cele din urmă, aici, la antipozi“

Numai că, acest lucru a coincis cu sosirea noii variante Omicron, care se răspândeşte cu mult mai multă repeziciune decât cele anterioare, astfel că s-a ajuns la câteva zeci de mii de cazuri pe zi. Şi, în câteva săptămâni, Australia a devenit dintr-o ţară cu strategie COVID 0, ţara cu una din cele mai mari rate de infectare din lume.

Asta după 2 ani în care o bună parte din oraşele continentului s-au confruntat cu cele mai dure şi îndelungate lockdown-uri din lume, iar acum, după ridicarea restricţiilor interne, se confruntă cu un număr de cazuri record, care, practic, a dus la închiderea a mii de business-uri, dat fiind că mulţi angajaţi se află acasă în izolare, iar lumea este panicată.

„Numărul morţilor, comparativ cu cel al infectărilor rămâne scăzut, ceea ce e oarecum liniştitor, dar chiar şi aşa, trăim vremuri interesante. Recluziunea şi siguranţa Noii Zeelande unde am decis să rămânem la începutul pandemiei par acum atât de îndepărtate. Realitatea noii lumi ne prinde şi pe noi în cele din urmă, aici, la antipozi. Face acum parte din experienţa aventurii noastre oceanice“, detaliază Radu.

Pe 16 ianuarie 2022, el mai nota în jurnalul de pe reţeaua de socializare că ţara care a petrecut cele mai multe zile în lockdown în această pandemie, se află, din nou, în pragul unor restricţii severe. Ei nu fuseseră afectaţi de măsurile luate, călătoria lor neavând de suferit, fiind bucuroşi că au rămas aproape de natură, dar au văzut ce înseamnăpandemia pentru localnici:

„Oraşele prin care am trecut, Cairns şi Townsville sunt, parcă, desprinse din Kafka. Marea parte a magazinelor şi business-urilor sunt închise, iar acolo unde găseşti ceva deschis se simte aerul ăla trist, de parcă nici nu poţi să te bucuri. Oficial nu este lockdown, practic da, fiindcă mulţi dintre angajaţi sunt acasă, în izolare, cu COVID-19. Mai grav este că nu se mai găsesc produse pe rafturi, lanţul de aprovizionare şi producţie fiind sever afectat şi el“.

Radu Păltineanu este este primul român care a traversat de unul singur cele două Americi pe bicicletă, din nordul Alaskăi, până în sudul Argentinei, în Ţara de Foc, pedalând 34.554 de kilometri şi navigând alţi 4.100 pe fluviul Amazon.

În 2020, împreună cu Irina, aflaţi în vacanţă, au rămas prizonieri în Noua Zeelandă, fiindu-le interzisă plecarea, aşa că au pus la cale o altă aventură, ce a însemnat parcurgerea a 3.000 de kilometri. Au traversat Insula de Nord pe jos, iar Insula de Sud pe biciclete. În Noua Zeelandă le-a venit ideea expediţiei din Australia.

Citește știrea

Actualitate

FOTO/VIDEO: Gater distrus de flăcări

Știre publicată în urmă cu

în data de

O hală a unui gater din localitatea Poloboc, comuna Rediu, a fost distrusă de un incendiu izbucnit în noaptea de duminică spre luni.

Conform pompierilor, flăcările au pornit de la un utilaj electric lăsat sub tensiune şi au distrus pe lângă hală şi un spaţiu de depozitare cherestea. A existat pericolul ca, din cauza vântului puternic, flăcările să se extindă la o casă, o clădire administrativă, dar şi un rezervor de motorină.

„În jurul orei 02:05, prin apel la 112, pompierii au fost înștiințați despre producerea unui incendiu la o hală de la un gater din localitatea Poloboc,  comuna Rediu.

La locul solicitării au fost direcționate forțe și mijloace de la Detașamentul de pompieri Piatra Neamț și SVSU Rediu.

La sosirea primelor echipaje de intervenție incendiul se manifesta generalizat la o hală gater, un spațiu pentru depozitare cherestea și la o magazie, cu posibilitatea propagării la clădirea administrativă și la o casă.

Vântul puternic a favorizat propagarea cu repeziciune a flăcărilor, existând posibilitatea propagării incendiului și la un rezervor de motorină cu o capacitate de aproximativ 5 mc.

Forțele de intervenție au localizat și lichidat incendiul în limitele găsite. Au ars o hală (construită din lemn și acoperită cu tablă) pe o suprafața de 400 mp, utilaje aflate în interiorul halei, aproximativ 30 mc de cherestea și 40 mp din acoperișul magaziei (construit din astereală din lemn și acoperit cu plăci de azbociment).

Incendiul s-a produs, cel mai probabil, din cauza unui utilaj electric lăsat sub tensiune nesupravegheat.

Nu au fost victime”, au transmis reprezentanţii ISU Neamţ.

Citește știrea

Trending