Contactează-ne

Arhivă 2005-2017

Noile conditii de acordare a tarifului social la energie electricã

Știre publicată în urmă cu

în data de

Schimbarea conditiilor de acordare a tarifului social la energie electricã i-a cam buimãcit pe unii consumatori. Încã din luna octombrie, E.ON Moldova SA Sucursala Iasi le-a trimis tuturor beneficiarilor de tarif social, prin postã, documentele care trebuie completate în vederea pãstrãrii acestui tip de tarif si depuse, pînã la 15 decembrie 2005, la Centrul de Relatii cu Clientii de care apartin. Pot apãrea, însã, situatii diferite. Astfel, consumatorul care a beneficiat de tariful social, care depune documentele pînã pe 15 decembrie a.c. si care îndeplineste conditiile de acordare a tarifului social, beneficiazã în continuare de acest tarif. În cazul în care consumatorul a beneficiat de tariful social, a depus documentele pînã la data stabilitã, dar nu mai îndeplineste conditiile de acordare a tarifului social, el va fi facturat – dacã nu îsi alege alt tip de tarif – la tariful monom consum cu rezervare (CR) (pret de rezervare # 1.300 lei/zi si pret consum de energie # 2.700 lei/kwh), începînd cu data de 1 noiembrie 2005. Cînd consumatorul care a beneficiat de tariful social si care îndeplineste conditiile de acordare a tarifului social depune documentele dupã 15 decembrie, el va fi facturat la tarif social începînd cu perioada de facturare urmãtoare celei în care a fost depusã documentatia; între data de 01.11.2005 si data depunerii documentatiei consumul de energie electricã va fi facturat la tariful CR, de tip monom cu rezervare. Consumatorii care opteazã pentru tariful social trebuie sã prezinte documentatia necesarã, inclusiv declaratia de venit vizatã de primãrie (prin grija consumatorului). În cazul în care consumatorul, care a beneficiat de tariful social, a depus documentatia în termen, însã primãria nu i-a aprobat declaratia de venit, consumul se va factura la tariful CD de tip monom simplu (pret consum # 3.600 lei/kwh) începînd cu data de 1 noiembrie 2005 si pînã cînd consumatorul îsi alege alt tip de tarif. Dacã documentatia este trimisã prin postã si este fie incompletã, fie necorespunzãtoare, consumatorul va fi informat în scris în termen de 30 de zile de la primirea cererii despre motivul neacordãrii tarifului social. Pînã la data transmiterii documentatiei complete, consumul de energie electricã va fi facturat de la 01.11.2005 la tariful CR de tip monom cu rezervare. Iar dacã un consumator solicitã mentinerea tarifului social, dar nu este titular de contract, se va încheia un nou contract de furnizare a energiei electrice pe numele solicitantului, prin prezentarea acestuia la Centrul de Relatii cu Clientii de care apartine, cu copii dupã actul care dovedeste detinerea legalã a locuintei si dupã buletin/carte de identitate.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending