Contactează-ne

Arhivă 2005-2017

Nemultumiti de facturile de regularizare ale E.On

Știre publicată în urmă cu

în data de

Facturile de regularizare eliberate de E.On Moldova îi nemultumesc pe foarte multi dintre abonati. Acestia s-au plîns ca, în momentul în care au citit înstiintarile de plata a energiei consumate, au ramas socati de sumele mari. „Stiam ca, în aceasta luna, trebuie sa primesc si sa achit factura la curent, cea de regularizare. Dupa calculele mele, vorbesc de cele mai pesimiste, nu ar fi trebuit sa am de plata mai mult de un milion lei. Am umflat la maximum cifrele probabile si tot nu am ajuns la suma mentionata. Dupa ce am gasit hîrtia fiscala în cutia postala, nu mi-a venit sa cred cînd am citit ca sînt dator cu aproape doua milioane lei, dublu fata de estimarile mele. Nu mai înteleg nimic. Am auzit vorbindu-se prin vecini ca si ei au patit ceva asemanator, dar nu am crezut ca va fi posibil si la mine. De ani buni, nu am depasit consumul social, deoarece nu am nici un aparat care sa «manînce» foarte multi kilowati. În plus, majoritatea timpului sînt plecat din locuinta si nu mai are cine sa foloseasca energia electrica“, a declarat Ionut A., din Horia. Acesta a mai spus ca a încercat sa solicite informatii privind datele din factura si modul cum au fost calculate, dar nu a gasit nici o întelegere pe plan local. Pîna la urma, a aflat de posibilitatea verificarii consumului la numarul de telefon 939, loc unde a primit toate explicatiile cerute. Totusi, a ramas nemultumit de suma pe care o considera exagerata si de faptul ca angajatii de la E.On nu se preocupa sa le explice abonatilor, pe întelesul lor, de unde apar milioanele la plata. În acest caz, factura a fost încarcata deoarece abonatul mentionat nu si-a ales cel mai bine modul de facturare, netinînd cont de consumul lunar. În plus, facturile ce se platesc la doua luni au fost estimate la un cost mai mic decît cel real, astfel ca, la regularizare, diferentele s-au acumulat. Operatorii Serviciului Telefonic 939 au declarat ca, pentru a nu mai aparea probleme, toti consumatorii care au necazuri de fiecare data cînd vin regularizarile ar trebui sa îsi schimbe conventia de consum. Acest lucru se face la Centrul de Relatii cu Clientii, iar, prin declararea unui numar de kilovati cît mai apropiat de cel real, ei nu vor mai plati foarte mult dupa citirea contorilor. Mai exista si cazuri în care abonatii au fost încarcati la facturi nejustificat, fara nici o baza, dar, dupa ce acestia au reclamat la OPC, au primit banii înapoi. În legatura cu problema legata de intrarea în posesia facturilor la mai bine de o luna de la data la care au fost emise, E.On nu îsi asuma nici o vina. Actele sînt trimise prin posta, iar angajatii societatii furnizoare stiu ca exista astfel de situatii, mai ales în mediul rural. Totusi, daca se depaseste data limita prevazuta pentru achitare, clientii vor plati penalizari, conform contractelor încheiate.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending