Contactează-ne

Actualitate

„FB“ pentru secretarii orașului de sub Cetate

Știre publicată în urmă cu

în data de

- Laura Maftei și înlocuitorul său, Ion Țuțu, au primit notă maximă pentru performanțele profesionale din 2017 - jurista Maftei a deținut funcția pînă la 31 mai anul trecut, ea transferîndu-se apoi la Compartimentul Juridic din cadrul Secretariatului General al Guvernului României -

Fostul și actualul secretar al orașului Tîrgu Neamț au primit calificative maxime pentru 2017, consilierii locali fiind de acord cu propunerile făcute în acest sens de către primarul Daniel Harpa, cel care le-a evaluat activitatea. Juristei Laura Maftei i-au fost verificate performanțele profesionale din perioada 1 ianuarie 2017 – 31 mai 2017, avînd în vedere că după această dată s-a transferat la Compartimentul Juridic din cadrul Secretariatului General al Guvernului României. După plecarea sa, atribuțiile funcției de secretar al orașului au fost încredințate consilierului juridic Ion Țuțu, el primind de asemenea calificativul „foarte bine“ pentru performanțele profesionale din intervalul iunie-decembrie 2017. În ambele cazuri, criteriile de performanță utilizate în evaluare au vizat capacitatea de a organiza, de a conduce, de a delega, capacitatea de coordonare, control, de a obține cele mai bune rezultate și competența decizională. Secretarul orașului Tîrgu Neamț coordonează activitatea Serviciului Juridic – Contencios Administrație Publică Locală și Serviciului Fond Funciar Agricol, avînd în subordine și Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanei. Potrivit informațiilor de pe pagina Primăriei Tîrgu Neamț, secretarul are următoarele atribuții: avizează pentru legalitate dispozițiile primarului și hotărîrile Consiliului Local și asigură transparența și comunicarea acestor acte către autoritățile, instituțiile publice și persoanele interesate, în condițiile Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public; participă la ședințele legislativului tîrgnemțean; asigură gestionarea procedurilor administrative privind relația dintre consiliul local și primar, și a acestora cu prefectul; organizează arhiva și evidența statistică a hotărîrilor consiliului local și a dispozițiilor primarului; asigură procedurile de convocare a consiliului local și efectuarea lucrărilor de secretariat; comunică ordinea de zi, întocmește procesul verbal al ședințelor consiliului local și redactează hotărîrile acestuia; pregătește lucrările supuse dezbaterii consiliului local și comisiilor de specialitate ale acestuia; îndeplinește și alte atribuții prevăzute de lege sau însărcinări date de consiliul local și primar.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trending