Arhivă 2005-2017
Douã reclamatii pe zi, la Protectia Consumatorului
• OJPC Neamt a înregistrat, anul trecut, 664 de reclamatii din partea nemtenilor • 65% dintre acestea au fost întemeiate si au fost rezolvate •
O bunã parte din activitatea desfãsuratã în cursul anului trecut de inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Neamt a constituit-o verificarea sesizãrilor si reclamatiilor primite din partea populatiei. Conform statisticilor întocmite la nivelul acestei institutii, la OJPC Neamt au ajuns, în 2005, 664 de sesizãri si reclamatii, adicã circa 55 pe lunã. Cum 65% dintre acestea s-au dovedit a fi întemeiate, acestea au fost si rezolvate. Consumatorii au fost despãgubiti pentru produsele cu deficiente, iar, în unele cazuri, s-a procedat la înlocuirea acestora. Suma totalã a despãgubirilor date clientilor de cãtre firmele de unde au fost achizitionate produselor a fost de 1,112 miliarde de lei. Cele mai frecvente reclamatii au vizat calitatea necorespunzãtoare a produselor alimentare de primã necesitate, neasigurarea garantiilor legale pentru produsele de folosintã îndelungatã, deficientele existente în acordarea creditelor de consum, calitatea necorespunzãtoare a serviciilor de alimentatie publicã. Multi dintre nemteni s-au plîns de încãrcarea facturilor de platã pentru serviciile de telefonie, de furnizare a energiei termice, precum si de deficientele de calitate în prestarea serviciilor de reparatii în perioada de garantie si post garantie. „Ponderea reclamatiilor si sesizãrilor s-a transferat din sfera produselor alimentare la aceea a prestãrilor de servicii. Foarte multi locuitori de pe Valea Muntelui, din comuna Sãvinesti si din comuna Ruginoasa au reclamat la un moment deficiente în ceea ce priveste alimentarea cu energie electricã, dar mai exact în ceea ce priveste cãderile de tensiune. În urma verificãrilor fãcute de noi, am luat legãtura cu cei de la E-On Moldova, care au decis montarea unui transformator la intrarea în comunã. Alte reclamatii, destul de multe ca numãr, întrucît acum este o furie a achizitionãrii acestor produse, au vizat calitatea îndolielnicã a telefoanelor mobile si a acumulatorilor aferenti acestora. De asemenea, serviciile de proastã calitate ale unei societãti de televiziune prin cablu din Roznov au generat nemultumiri mai multor locuitori din zonele limitrofe. Mergînd prin casele oamenilor care au reclamat, am constatat cã parte dintre nemultumiri erau fondate, iar în unele cazuri am avut surpriza sã constatãm cã proprietarii de televizoare nu stiau sã le regleze“, a declarat inginerul Gheorghe Bud, consilier superior în cadrul OJPC Neamt.

-
Actualitateo săptămână,
„Mazilire” la Apa Serv. Directorul general demis, conducere interimară
-
Actualitate6 zile,
Accident cu şase victime, doua persoane decedate. A fost activat Planul Roşu de Intervenţie
-
Actualitate3 zile,
PNL Neamț: ”Incapabilă profesional, preocupată de vendete politice, Florentina Moise trebuie să plece urgent de la conducerea ISJ Neamț”
-
Advertorialo săptămână,
Anunţ
-
Prima pagină5 zile,
O tânără a ajuns la spital după ce a fost mușcată de un bursuc
-
Prima pagină3 zile,
„Îmi place să cred că fac parte din categoria inspectorilor care au onorat funcția, nu funcția i-a onorat”
-
Actualitate4 zile,
Deputatul Laurențiu Leoreanu critică desființarea postului de inspector școlar la disciplina Istorie
-
Actualitate3 zile,
Bilete de tratament alocate de Casa de Pensii Neamț