Arhivă 2005-2017
Disponibilizãri la Troleibuzul
• 40 de taxatoare vor fi trimise acasã • presedintele CJ Neamt sustine cã transportul din Piatra Neamt este îndoielnic si riscant •
Conducerea societãtii Troleibuzul va trece la reduceri de personal, vizate fiind taxatoarele de bilete. Acestea vor fi „înlocuite“ cu aparate de taxare care vor fi montate în toate cele 27 de mijloace de transport aflate în circulatie ale societãtii de interes judetean. Decizia a fost luatã, la sfîrsitul anului trecut, de cãtre Adunarea generalã a Actionarilor, la propunerea Consiliului de Administratie. Potrivit directorului general al Troleibuzul, Lorica Mihãilã, hotãrîrea face parte din strategia de dezvoltare si modernizare a societãtii, menitã sã mentinã activitatea pe o linie normalã. „Hotãrîrea luatã a vizat, în primul rînd, investitia de peste un miliard de lei pe care urmeazã sã o realizãm fie din resursele proprii, fie printr-un credit bancar. Vom achizitiona 54 de aparate de taxat moderne pe care le vom monta în cele 27 de troleibuze. Sîntem în discutii cu o firmã din Arad, oferta sa fiind aprobatã de cãtre AGA. La proiectia bugetului pe 2006, am fost pentru a nu face modificãri ale tarifului transportului. Ultima a fost operatã în primãvara anului trecut. În acest context si tinînd cont de problemele pe care le întîmpinãm din cauza concurentei neloiale practicate de cãtre firmele care fac transport cu microbuzele pe raza municipiului Piatra Neamt, a trebuit sã luãm mãsura diminuãrii cheltuielilor cu personalul, în favoarea investirii în modernizare. Vor fi disponibilizate, din luna aprilie, 40 din cele 60 de taxatoare ale societãtii“, a declarat directorul Mihãilã. Pe de altã parte, Dan Vasile Constantin, presedintele Consiliului Judetean, a afirmat cã transportul din Piatra Neamt este de o calitate îndoielnicã si prezintã un grad ridicat de risc. „România vrea sã se integreze în Uniunea Europeanã, dar persistã în obiceiuri care tin de Orient. Nicãieri nu existã asemenea mijloace de transport. În curînd, legiuitorul va lua în discutie aceastã problemã pentru cã accidentele în care au fost implicate mijloacele de transport de acest tip au reprezentat un semnal de alarmã. Membrii AGA si CA de la Troleibuzul au prezentat în nenumãrate rînduri aceastã problemã: în loc de transport nepoluant, se încurajeazã transportul poluant cu grad îndoielnic de confort. La Troleibuzul a fost luatã decizia de pornire a procesului investitional: în 2004 au fost achizitionate 5 troleibuze, iar în 2005 – încã 8. Pentru 2006, a fost prinsã o nouã investitie de acest gen, însã vor fi achizitionate troleibuze noi, care sã corespundã secolului XXI, chiar dacã vor fi mai scumpe“, a subliniat presedintele Constantin.
-
Actualitate4 ore,
MARSAT SA Roman
-
Actualitateo săptămână,
”Lebăda neagră” Călin Georgescu își adjudecă județul Neamț
-
Actualitate7 zile,
Cine a câștigat alegerile prezidențiale la Roman
-
Actualitate7 zile,
Proiect european în valoare de 1,5 milioane de euro
-
Prima pagină7 zile,
Cultura Cucuteni, cea mai importantă civilizaţie preistorică europeană. Simpozion internațional la Piatra-Neamț
-
Prima pagină6 zile,
Îngrijorări majore în sistemul de Sănătate
-
Prima paginăo săptămână,
Elena Lasconi pare să-i fi spulberat visurile prezidențiale ale lui Mircea Ciolacu
-
Actualitateo săptămână,
Alegeri prezidențiale 2024: Ghid complet pentru votanți