Arhivă 2005-2017
„Delfinii“, în atentia Protectiei Consumatorilor
Inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Neamt au efectuat în cursul lunii trecute o vizita de lucru la Casa de Cultura Roman, dupa ce au fost sesizati de catre superiorii ierarhici de la Bucuresti ca acolo ar avea loc întîlniri între organizatorii jocului piramidal „Delphin“ si nemteni creduli, dornici de îmbogatire rapida, care ulterior reclama ca au fost pacaliti. Cu toate ca inspectorii OJPC Neamt, însotiti de catre reprezentanti ai Garzii Financiare Neamt au descins acolo într-o sîmbata, în care de regula au loc astfel de întîlniri, au avut surpriza sa nu gaseasca persoane care au legatura cu acel joc piramidal. Singura persoana gasita cu care s-a putut sta de vorba a fost directorul Casei de Cultura Roman, care a pus la dispozitie musafirilor un contract de închiriere încheiat între respectiva institutie si SC Center Business Consulting SRL Arad. Conform celor înscrise în acest document, scopul închirierii este acela de sustinere de activitati de consultanta pentru afaceri si management, prezentare si reclama produse. Contractul între cele doua parti a fost încheiat pe 8 noiembrie 2004, pe o perioada de 12 luni, cu posibilitate de prelungire înca un an. Firma din Arad are declarat punctul de lucru la AFP Roman, în incinta Casei de Cultura Roman, dar nu are desemnata o persoana care sa o reprezinte legal, astfel încît nu s-a putut purta o discutie în acest sens. Cum Garda Financiara detine formulare care se utilizeaza în relatia cu participantii la joc, acestea au fost puse la dispozitie reprezentantilor OJPC. Din analiza acestora a reiesit ca în nici unul dintre formulare nu este trecuta partea contractanta SC Center Business Consulting Arad, iar aici cei prezenti primesc o serie de materiale publicitare care detin emblema si numele a trei firme din Gibraltar – Delphin International Suite 3, Watergardens 4, PO BOX 642 Gibraltar, si înca doua. Acesta utilizeaza fisa de membru, contract de comision si acord de confidentialitate. O alta firma utilizeaza contarcte de vînzare cumparare pentru manualul „Calea Succesului“. Inspectorii OJP au constatat ca nici unul dintre formulare nu respecta legislatia referitoare la protectia consumatorilor, nu au înscrise drepturile acestora, nici modalitatea prin care se poate rezilia contractul si nici instantele judecatoresti care solutioneaza litigile aparute în derularea contrac-tului, nici penalitatile sau despagubirile în caz de nerespectare a conditiilor acestora. S-a mai constatat ca se conditineaza plata anticipata a valorii contractului cu 2190 de euro, respectiv, a 100 de euro, fara a exista o posibiltitate de reziliere acestuia. Nu s-au putut încheia documente de control si dispune masuri legale care se impun, dar verificarile reprezentantilor OJPC si Garzii Financiare vor continua.
Articole similare: Delfinii cautã alti fraieri „Delfinii“, în atentia Protectiei Consumatorilor 75.000 de euro confiscati Afacerea „Delphin International“ Delfini cãlcati de Gardã Delfinii si-au facut cuib la Roman
-
Actualitate19 ore,
MARSAT SA Roman
-
Prima pagină2 săptămâni,
„Ordonanța trenuleț” lovește cumplit și în Educație
-
Actualitate2 săptămâni,
Impozitul auto 2025: la Neamț creșterea este zero %, conform calculweb.net
-
Actualitate2 săptămâni,
A ars casa unei femei de 93 de ani
-
Prima pagină2 săptămâni,
Monumentul arhitectonic incendiat de oamenii străzii va fi transformat în muzeu FOTO
-
Actualitate2 săptămâni,
Anunț de vânzare
-
Actualitate2 săptămâni,
Cabinet Medical Veterinar angajează
-
Actualitate2 săptămâni,
Anunț angajare