Contactează-ne

Prima pagină

De interes maxim! Locațiile unde se mută o parte dintre serviciile Primăriei Piatra Neamț FOTO

Știre publicată în urmă cu

în data de

Într-un comunicat al administrației se arată că vor intra într-un proces de reabilitare termică și modernizare Corpurile A și B ale Primăriei Piatra-Neamț, în cadrul unui proiect finanțat prin fonduri europene – PNRR, Componenta 5 – Valul Renovării, Operațiunea Renovarea energetic moderată sau aprofundată a clădirilor publice. Contractul a fost semnat, iar pentru desfășurarea lucrărilor activitatea angajaților din aceste clădiri va fi relocată temporar în alte spații.

În prezent, municipalitatea pietreană nu dispune de suficiente spații proprii care să permită desfășurarea activității în condiții optime pentru toate direcțiile și serviciile din cadrul instituției. Din acest motiv, relocarea se va face în imobile ale municipalității, dar și în clădiri provenite din mediul privat, închiriate în baza hotărârilor aprobate de Consiliul Local Piatra Neamț.

Primăria a avut în vedere ca noile sedii să fie cât mai aproape de zona centrală a orașului, ușor accesibile pentru cetățeni indiferent de mijlocul de transport utilizat și să beneficieze de parcări în proximitate. De asemenea, spațiile selectate oferă condiții decente și suficiente pentru desfășurarea activității angajaților, într-un mediu sigur și funcțional, până la finalizarea lucrărilor de reabilitare. Spațiile în care va fi relocată activitatea angajaților sunt următoarele:

1.Clădirea CMI Urban (curtea primăriei, intrarea dinspre platoul Curții Domnești, Str. Ștefan cel Mare, nr. 6-8) – Biroul de Relații cu Publicul (camera 20), Direcția Urbanism (inclusiv Arhitect Șef, Autorizări în Construcții, Autorizări Comerciale și Transport), Serviciul Investiții, Serviciul Juridic, Direcția Cadastru, Domeniul Public și Privat, Serviciul Achiziții Publice și Logistică, Direcția Economică și Compartiment Audiențe.

  1. Pe Bulevardul Decebal din Piatra Neamț, Bloc I3 se vor muta funcționarii de la Direcția Resurse Umane, Administrativ, Compartiment Registru Agricol, Serviciul Gospodărie Municipală, Serviciul Întreținere și Administrare Tehnică Obiective, Compartiment Audit Public Intern, Direcția Economică și Direcția Taxe și Impozite.

 

3. Bulevardul Decebal, nr. 40-42 și Bulevardul Decebal, nr. 44 Serviciul Stare Civilă și Direcția Taxe și Impozite

4. Stadionul Municipal Ceahlăul (intrarea principală din Str. Eroilor) – Direcția Locală de Evidență a Persoanelor. 5. Centrul de Comandă și Control – strada Alexandru cel Bun, nr. 12) – Serviciul GIS-IT. 6. Strada Ștefan cel Mare, nr. 15 – Serviciul Comunicare.

„Forum Center, clădirea administrativă deținută de municipalitate, nu poate reprezenta o opțiune viabilă pentru relocarea activității departamentelor din cadrul instituției. Funcționarea în sediul vechi al Primăriei și în Forum Center se ridică la peste 400.000 euro anual și doar funcționarea birourilor în care își desfășoară activitatea cele două direcții la Forum Center costă municipalitatea echivalentul a peste 250.000 de euro anual, costuri semnificativ mai mari decât sumele necesare pentru plata chiriilor în noile locații identificate.

Din această perspectivă, decizia de a închiria alte spații este una rațională și responsabilă din punct de vedere bugetar. Obiectivul este ca această perioadă de tranziție să afecteze cât mai puțin interacțiunea dintre cetățeni și administrația locală. Vom reveni în curând cu informații concrete despre data la care activitatea va începe în noile locații și programul de lucru aferent, pentru a ne asigura că serviciile publice rămân accesibile tuturor”, se mai precizează în comunicatul primăriei.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement



Trending