Contactează-ne

Actualitate

Cum puteţi circula gratis…

Știre publicată în urmă cu

în data de

■ municipalitatea a decis să sprijine categoriile defavorizate de cetăţeni

Romaşcanii cu venituri mici pot beneficia de gratuităţi pe mijloacele de transport urban de călători. Astfel, începînd cu data de 7 şi pînă pe 25 februarie, se pot depune la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Roman, din Strada Alexandru cel Bun nr. 3, cereri pentru acordarea de facilităţi pe mijloacele de transport urban de călători, pentru luna martie 2018, în conformitate cu legislaţia locală. Persoanele nominalizate în Anexa nr. 1 la HCL nr. 19/31.01.2018, vor depune lunar, pînă la data de 25 a fiecărei luni, cereri pentru acordarea de facilităţi pe mijloacele de transport, însoţite de acte doveditoare privind componenţa familiei, veniturile realizate şi încadrarea în categoriile sociale prevăzute de hotărîrea consiliului local. „Actele necesare în baza cărora se acordă facilităţi pe mijloacele de transport urban de călători sînt, în cazul veteranilor de război şi a văduvelor de război: cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate; copie cupon pensie din luna anterioară depunerii cererii; copie după legitimaţia de veteran de război sau văduvă de război. Pentru eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei romane din Decembrie 1989 – cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate; copie cupon pensie din luna anterioară depunerii cererii; copie după legitimaţia de revoluţionar. În ceea ce priveşte persoanele persecutate din motive politice de dictatură instaurată cu începere de la 6 martie 1945, celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, şi celor care au fost persecutate sau deportate de către regimul instaurat în România cu începere de la data de 14 septembrie 1940 pînă la data de 23 august 1944 din motive etnice şi rasiale – cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate; copie cupon pensie din luna anterioară depunerii cererii; copie după legitimaţia de deţinut şi persecutat politic. Persoanele cu handicap grav şi accentuat, însoţitorii copiilor cu handicap accentuat în prezenţa acestora, însoţitorii adulţilor cu handicap auditiv şi mintal accentuat în prezenţa acestora, asistenţii personali ai personalor cu handicap grav, asistenţii personali profesionişti ai persoanelor cu handicap grav şi accentuat vor trebui să aducă: cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate; copie cupon de handicap din luna anterioară depunerii cererii; copie după certificatul de handicap; adeverinţa de salariat, în cazul asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap; declaraţie pe propria răspundere privind statutul de însoţitor al persoanei cu handicap grav, al persoanei cu handicap auditiv şi mintal accentuat şi al copilului cu handicap accentuat“, a anunţat Primăria Roman. Pensionarii cu venituri lunare mai mici de 700 de lei vo trebui să aducă o cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate şi copie cupon pensie din luna anterioară depunerii cererii. Elevii din municipiul Roman, care provin din familii al căror venit pe membru de familie este mai mic 700 de lei vor beneficia de facilităţi cu o cerere tip pentru acordarea beneficiilor pe transport urban de călători; acte doveditoare privind componenţa familiei (CI/BI ale membrilor de familie majori, certificate de naştere pentru minori, certificat de căsătorie sau deces, după caz); acte doveditoare privind veniturile familiei din luna anterioară depunerii cererii (pensii – pensii de stat, pensii agricultori, pensii militare; – indemnizaţii pentru persoanele cu handicap;- indemnizaţii şi stimulente pentru creşterea copilului;- salariul obţinut de bază de contract de muncă/raport de serviciu;- indemnizaţie de şomaj; – adeverinţa eliberată de Administraţia Finanţelor Publice pentru persoanele fără venit) şi adeverinţa de elev. Beneficiarii de ajutor social apţi de muncă şi care prestează activităţi în folosul comunităţii vor trebui să completeze un dosar cu o cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin identitate sau carte identitate şi dovada prestării lunare de lucrări sau acţiuni de interes local. Şomerii indemnizabili vor trebui să depună: cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate; copie carnet de şomer indemnizabil; copie cupon de şomaj. Personalul Armatei prevăzut la art. 8+1 din O.U.G. nr. 82/2006 pentru recunoaşterea meritelor personalului armatei participant la acţiuni militare şi acordarea unor drepturi acestuia şi urmaşilor celui decedat are nevoie de: cerere tip pentru acordarea facilităţilor pe transport urban de călători; copie buletin de identitate sau carte de identitate; dovada că solicitantul se înscrie în situaţiile reglementate de art. 8+1 din O.U.G. nr. 82/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trending