Contactează-ne

Arhivă 2005-2017

Comisie mixtã de control în transportul public local

Știre publicată în urmă cu

în data de

Ca urmare a deselor reclamatii – pe tema concurentei neloiale practicate de operatorii de transport cu microbuzele – venite de la exponentii societãtilor Transurban si Troleibuzul, care presteazã servicii de transport cu mijloace de mare capacitate, executivul pietrean va solicita, tot în aceastã sãptãmînã, aprobarea înfiintãrii unei comisii mixte de control. Din aceasta vor face trei consilieri locali, doi specialisti ai Primãriei Piatra Neamt, precum si reprezentantii Transurban si Troleibuzul. Rolul comisiei va fi de verificare a modului în care operatorii de transport respectã traseele, statiile intermediare si intervalele orare. De asemenea, legislativul pietrean va dezbate operarea unor noi modificãri ale programelor de transport public local, ca si o serie de facilitãti pentru firmele care au cîstigat licitatiile de adjudecare a traseelor din Piatra Neamt. Acestea reprezintã rezultatul discutiilor purtate de cãtre reprezentantii municipalitãtii cu operatorii de transport, prilejuri cu care acestia si-au prezentat problemele cu care se confruntã. „Traseul nr. 25 a fost prelungit si, ca urmare a timpilor prea lungi de asteptare, firma care a cîstigat licitatia pentru acest traseu a solicitat suplimentarea cu trei a numãrului mijloacelor de transport. De asemenea, am primit solicitarea de schimbare a unui capãt de linie – de la societatea Zimca la Gara Veche si asta pentru cã, în perioada de iarnã, societatea respectivã nu lucreazã si nu sînt cãlãtori“, a declarat Dan Câmpeanu, directorul Directiei Tehnice din cadrul Primãriei Piatra Neamt. Transportatorii locali ale cãror trasee se suprapun, situatie în care distributia cãlãtorilor este în dezavantajul acestora, cu pierderile de rigoare, au cerut o reducere a redeventei plãtite autoritãtilor locale. „Sînt 5 trasee – cu capete diferite – care se suprapun pe segmentul cuprins între intersectia de la 1 Mai, pînã la Hotelul Central. Dupã cum se prevede în contractul încheiat cu operatorii de transport, redeventa va fi scãzutã pînã la 7% si nu va fi mai micã decît cea impusã prin caietul de sarcini, dar numai pe traseele care se suprapun. Noi vom prezenta consilierilor locali si o hartã a traseelor din Piatra Neamt, pentru a vedea clar situatia. Solicitãri pe aceastã temã au venit din partea Transurban, Troleibuzul, dar si a altor societãti“, a adãugat directorul Câmpeanu

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement








Trending