Contactează-ne

Administrație

ANUNŢ privind organizarea licitaţiei/negocierii pentru vânzarea de lemn fasonat

Știre publicată în urmă cu

în data de

  1. Organizatorul licitaţiei/negocierii: Direcţia Silvică Neamţ, str. V.A.Urechia, nr. 24, tel: 0233 / 211696; fax: 0233 / 212736, e-mail office@neamt.rosilva.ro.
  2.    Data desfăşurării si ora inceperii  licitaţiei/negocierii: 23.02.2021, începând cu ora: 10:00. Ordinea de licitare a loturilor va  fi următoarea: Tazlau, Roznov, Vaduri, Tarcau, Brates, Bicaz, Borca, Pipirig, Targu Neamt, Varatec, Garcina, Roman, iar in cadrul ocoalelor, ordinea loturilor  este cea afişată la sediul organizatorului si pe site-ul www.rosilva.ro.

In functie de evolutia raspandirii infectiei cu Coronavirus si/sau  de masurile dispuse de catre autoritatile competente, organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula desfasurarea licitatiilor (evenimentelor), cu anuntarea prealabila a acestei masuri pe site-ul propriu.

 

  1. Locul desfăşurării licitaţiei/negocierii: Direcţia Silvică Neamţ, str.V.A.Urechia, nr. 24, Piatra Neamţ, jud. Neamţ.
  2. Tipul licitaţiei: licitaţie publică cu strigare;
  3. 5. Licitaţia/negocierea este organizată şi se va desfăşura potrivit prevederilor Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017, cu modificarile si completarile ulterioare.
  4.  Data desfasurarii şi ora inceperii preselecţiei: 18.02.2021, începând cu ora 09:00. Operatorii economici/grupurile de operatori economici nu participă la ședința de preselecție.
  5. Data şi ora-limită până la care poate fi depusă documentaţia pentru preselecţie şi înscrierea la licitaţie/negociere: 17.02.2021, ora 16:30.

 

                  In cazul aparitiei unor fenomene, evenimente, disfunctionalitati tehnice neprevazute care pericliteaza si/sau impedica desfasurarea licitatiei, organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda si reprograma sedinta de licitatie in zilele urmatoare, iar operatorii economici vor fi anuntati despre aceasta modificare de indata.

              Documentele necesare preselecţiei se vor depune la organizatorul licitatiei prin una dintre urmatoarele modalitati:

  1. a) direct la registratura, pe hartie;
  2.  b) prin posta / curier, pe hartie;
  3. c) prin posta electronica la adresa office@neamt.rosilva.ro,  in  format pdf, semnate  cu semnatura electronica calificata sau sigiliu electronic calificat al reprezentantului operatorului economic ( inclusiv imputernicit al administratorului prin inscris semnat si stampilat),  modalitate prevazuta de H.G. 715/2017, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Documentatia pentru preselectie va cuprinde urmatoarele documente:

  1. cerere de înscriere, conform modelului Formularul 1 ( in original), care se înregistrează în registrul de corespondenţă al organizatorului;
  2. documentul de înregistrare a operatorului economic la oficiul registrului comerţului sau, după caz, documentul echivalent de înregistrare, în cazul operatorilor economici străini; acest document se prezintă în copie conformă cu originalul;
  3. certificatul constatator privind operatorul economic, eliberat de oficiul registrului comerţului direct sau prin serviciul online Info Cert, sau informaţii extinse despre acesta, solicitate de organizator prin serviciul Recom Online, cu cel mult 30 de zile calendaristice înainte de data preselecţiei, în copie;
  4. declaratia pe propria raspundere a reprezentantului operatorului economic, conform modelului din Formularul 2;
  5. certificatul de atestare privind capacitatea de industrializare a lemnului pentru producătorii din industria mobilei, potrivit prevederilor art. 58 din Regulament, în copie conformă cu originalul;
  6. declaratia conform modelului din Formularul 3 (in original) si cazierul tehnic de exploatare doar pentru operatorii economici care sunt atestati in activitatea de exploatare forestiera, completat la zi, in copie conforma conforma cu originalul.

Persoanele fizice pentru a fi admise la licitaţie/negociere transmit :

  1.           a) autorizaţia de construcţie, în copie, pentru lemnul de lucru;
  2. b) cartea de identitate, în copie.
  3. c) declarație pe proprie răspundere a persoanei fizice din care să reiasă că materialul lemnos fasonat adjudecat nu face obiectul comercializării;

Cantitatea maximă de materiale lemnoase fasonate care poate fi adjudecată de persoanele fizice, în condiţiile de mai sus, este de maximum 50 mc, iar aceasta nu poate face obiectul comercializării.

  1. Lista loturilor/pieselor care se licitează/negociază, preţul de pornire a licitaţiei/negocierii şi pasul de licitare pentru fiecare lot de lemn fasonat de lemn fasonat sunt afişate la sediul organizatorului şi pe site-urile www.rosilva.ro și www.neamt.rosilva.ro.

 

  1. 9. Volumul total de lemn fasonat  oferit la licitaţie/negociere: 18 m3,

din care pe sortimente si pe specii:

busteni  furnir estetic: 0.00 (m3);

busteni  furnir tehnic: 0.00 (m3);

bustean gater: 7328.47 (m3)

lemn rotund celuloza: 340.12 (m3);

lemn de mină: 0.00 (m3);

lobde  industriale: 0 (m3);

lemn c.r.: 301.02 (m3);

lemn de foc: 1536.57 (m3)

şi, respectiv, pe specii şi grupe de specii:

răşinoase: 3810.25 (m3);

fag: 4753.33 (m3);

stejar, gorun: 422.18 (m3);

gârniţă: 0.00 (m3);

cer: 0.00 (m3);

salcâm: 5.83  (m3);

cireş:  10.35 (m3);

paltin: 305.81 (m3);

frasin: 0.48 (m3);

tei: 0.00 (m3);

plop: 68.87 (m3);

diverse tari: 119.08 (m3);

diverse moi: 10.00 (m3).

 

  1. Alte informatii privind lemnul fasonat care se ofera spre vanzare:

   -materialele lemnoase fasonate care se oferă spre vânzare provin din fondul forestier proprietate publică  certificat în sistemul Forest Stewardship Council® (FSC-C109255).

Materialele lemnoase fasonate rămase neadjudecate după încheierea licitaţiei se pot adjudeca prin negociere, în aceeaşi zi, imediat după încheierea licitației, respectiv în data de 23.02.2021, respectând prevederile HG 715/2017, cu modificarile si completarile ulterioare.

  1.          Volumul de lemn fasonat ramas neadjudecat se supune procedurii de vanzare prin negociere, in aceeasi zi, in conditiile prevazute de regulamentul mentionat mai sus si de alte reglementari in vigoare.
  2. Caietul de sarcini poate fi achiziţionat de la sediul organizatorului licitaţiei/negocierii, începând cu data de: 12.02.2021.
  3. 13.  Alte informaţii privind organizarea şi desfăşurarea licitaţiei/negocierii:

Operatorul economic participant la licitaţie/negociere trebuie să facă dovada achitării, anterior începerii şedinţei de licitaţie, în contul organizatorului, numai prin instrumente bancare legale decontabile până la începerea licitaţiei, a:

  1.   a) garanţiei de contractare pentru volumul de material lemnos pe care intenţionează să îl cumpere, în cuantum de 5% din valoarea de pornire la licitaţie;
  2.   b) tarifului de participare la licitaţie stabilit de 200 lei, cu TVA.

Atât garanţia de contractare, cât şi tariful de participare pentru licitaţia din 23.02.2021, trebuie să fie încasate în conturile Direcţiei Silvice Neamţ cel târziu în data de 23.02.2021. Conturile Direcţiei Silvice Neamţ în care se vor face viramentele bancare sunt:

RO47BRDE280SV02378682800–BRD Piatra Neamţ

RO06RZBR0000060001063696 –Raiffeisen Piatra Neamţ

RO06BTRLRONCRT0261581001 –Banca Transilvania Piatra Neamţ

 

 Pentru limitarea raspandirii infectiei cu Coronavirus,  plata garanţiei de contractare şi a tarifului de participare  se vor realiza exclusiv  prin virament bancar (ordin de plată sau  foaie  de vărsământ  bancar).

 

Neîndeplinirea condiţiilor prevăzute mai sus, referitoare la dovada achitării garanției de contractare și a tarifului de participare la licitație determină interzicerea participării la licitaţie/negociere a operatorului economic.

În  documentul de plata al garanţiei  de  contractare  se va inscrie  la  rubrica  „Plătitor” denumirea operatorului eoconomic/grupului de operatori economici ce se va înscrie la licitaţie. Nu  se admit plăţi efectuate  de către un operator  economic/grup  de  operatori  economici în  vederea participării altui operator economic/grup de operatori economici.

Neîncheierea contractului de vânzare-cumpărare a masei lemnoase adjudecate, în termenul maxim de 10 zile lucrătoare, stabilit prin caietul de sarcini, din culpa exclusivă a operatorului economic/grupului de operatori economici adjudecatar, atrage anularea adjudecării pentru masa lemnoasă respective, pierderea garanţiei de contractare aferente, precum şi a dreptului de participare la licitaţie/negociere, în condiţiile prevederilor HG 715/2017, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru o perioadă de 3 luni.

Rezilierea contractului de vânzare-cumpărare a materialelor lemnoase adjudecate, în alte condiţii decât forţa majoră/calamităţile naturale, atrage după sine pierderea garanţiei de contractare/garanţiei de bună execuţie, precum şi a dreptului de participare la licitaţie/negociere, în condiţiile prevederilor HG 715/2017, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru o perioadă de 3 luni de la data rezilierii.

Garanţia de contractare nu se restituie operatorului economic, în următoarele situaţii:

  1.       a) nu a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare a lemnului fasonat, în termenul prevăzut în caietul de sarcini, din culpa operatorului economic;
  2.    b) lemnul fasonat nu a fost livrat, conform graficului, din culpa operatorului economic.
  3.         c) valoarea garantiei de contractare, cu acordul partilor, se foloseste pentru participarea la o licitatie/negociere ulterioara si/sau pentru plata lemnului fasonat.
  4. 14. Pentru informaţii şi date suplimentare vă puteţi adresa organizatorului licitaţiei: Directia Silvica Neamt, tel: 0233 / 211696, fax: 0233 / 212736, e-mail: office@neamt.rosilva.ro, persoane de contact: ing. Coșofreț Ioan.

 

 

                                                                                   Organizator,

Directia Silvica Neamt

Director,

ing. Valentin TĂMĂSLĂCARU

Citește știrea
Postează comentariu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Un nemţean la comanda Poliţiei Bacău

Știre publicată în urmă cu

în data de

Autor

■ comisarul Dragoş Balău, şeful Poliţiei Roman, şi-a preluat funcţia de împuternicit adjunct la comanda Inspectoratului de Poliţie Bacău, începînd de vineri, 5 februarie ■ el îl va seconda pe comisarul Toader Buliga ■ numirea comisarului romaşcan s-a făcut în contextul scandalului de la Oneşti, în ”criza ostaticilor ■

Comisarul Dragoş Bălău, comandantul Poliţiei Roman a fost ”uns” în funcţia de împuternicit adjunct al şefului Inspectoratului de Poliţie Bacău, comisarul Toader Buliga, şi el împuternicit de către Ministerul de Interne la comanda Poliţiei Bacău, în cursul zilei de joi, 4 martie. Numirea a fost făcută, evident, în contextual crizei ostaticilor de la Oneşti, unde doi muncitori au fost sechestraţi şi schingiuiţi de către Gheorghe Moroşanu, un recidivist de 68 de ani, din cauza unor frustrări legate de pierderea unui apartament în oraşul Oneşti, acum 11 ani, cumpărat de Combinatul de la Borzeşti, de la un lichidator judiciar. ”Este adevărat că de vineri, 5 martie, am preluat prerogativele de adjunct al inspectorului şef al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Bacău şi acum mă aflu în drum spre Oneşti. Dar informaţii legate de această numire pot fi obţinute doar de la IGPR. Ceea ce pot să vă spun este faptul că această împuternicire vine în contextul a ceea ce s-a întîmplat la Oneşti, la începutul acestei săptămîni. La Roman locul meu va fi preluat, tot prin împuternicire,  de către actualul adjunct, colegul meu, Costel Radu”, au fost declaraţiile, succinte, ale comisarului Dragoş Bălău.    La solicitarea redactorilor ”Monitorul”, purtătorul de cuvînt al IGPR, inspectorul principal Bogdan Ghebaur ne-a confirmat numirea şi ne-a remis conţinutul unui comunicat de presă, în acest sens. ”Cu data de 5 martie 2021, prin ordin al ministrului afacerilor interne, comisarul şef de poliţie Toader Buliga a fost împuternicit să exercite, pentru 3 luni, atribuţiile funcţiei de inspector şef al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Bacău. Comisarul şef de poliţie Toader Buliga are peste 25 de ani de experienţă în structurile Ministerului Afacerilor Interne, din anul 2009 exercitînd atribuţii manageriale în mai multe structuri, printre care, în perioada 2016 – 2018, la nivelul conducerii Inspectoratului de Poliţie Judeţean Suceava.

 

În perioada 2018 – 2020 a ocupat funcţii de conducere în cadrul Corpului de Control al ministrului, iar, din luna august 2020 şi pînă în prezent, a ocupat funcţia de director general adjunct în cadrul Direcţiei Generale Management Resurse Umane din M.A.I.

Cu aceeaşi dată, din dispoziţia inspectorului general al Poliţiei Române, comisar şef de poliţie  Constantin Dragoş Balău a fost împuternicit să exercite, pentru 3 luni, atribuţiile funcţiei de adjunct al inspectorului şef al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Bacău. Comisarul şef de poliţie,  Constantin Dragoş Bălău, are peste 23 de ani de experienţă în structurile Ministerului Afacerilor Interne, din anul 2005 fiind şef al Poliţiei Muncipiului Roman”, se precizează în comunicatul Centrului de Informare şi Relaţii Publice al IGPR.

Comisari de poliţie ”decapitaţi”

Reaminitim faptul că în urma tragediei de la Oneşti, de luni, 1 martie, în care au murit doi muncitori, luaţi ostateci de Gheorghe Moroşanu, ministrul Lucian Bode şi conducerea IGPR au luat decizia ”decapitării” conducerii Inspectoratului de Poliţie Bacău, unde au fost înlocuiţi din funcţie fostul şef al IPJ Bacău, chestorul Vasile Oprişan, cît şi adjunctul său, Adrian Tuluc, cărora li s-au reproşat grave greşeli de management a ”crizei ostaticilor”. Tot cu pierderea funcţiei au plătit acelaşi tip de greşeli manageriale şi şefii Poliţiei din Oneşti, Cristinel Andrieş şi adjunctul acestuia. De reamintit şi faptul că principalul suspect în cazul crizei de la Oneşti, Gheorghe Moroşanu, era recidivist şi avea la activ alte cîteva condamnări penale pentru furt, vătămare corporală şi pentru conducere sub influenţa alcoolului şi drogurilor. Victimele sale, Silviu Iştoan (36 de ani) şi Dan Pătatu (52 de ani) au fost legate cu mîinile la spate şi înjunghiate de mai multe ori  în spate şi în torace, de către criminal, care-şi pierduse, orbit de furia răzbunării,  şi ultima brumă de raţiune.În prezent acesta se află internat în spital, sub pază, urmînd a răspunde în faţa anchetatorilor pentru crimele comise, după externare.

Citește știrea

Administrație

Căutăm noi colegi dornici să se implice în dezvoltarea orașului!

Știre publicată în urmă cu

în data de

Dacă vrei să contribui în elaborarea și implementarea proiectelor cu finanțare europeană care vor schimba imaginea orașului, aplică pentru unul din cele 4 posturi disponibile la Direcția Dezvoltare și Implementare Programe.

Îți dorești un oraș în care arhitectura veche să se îmbine armonios cu noile construcții? Poți contribui chiar tu participând la concursul  pentru consilier la Serviciul Urbanism și Autorizări în Construcții.

Cheltuirea eficientă a banului public este esențială pentru buna funcționare a oricărei instituții. Dacă ești expert în achiziții publice, înscrie-te pentru unul din cele două posturi scoase la concurs din cadrul Compartimentului de Achiziții Publice și Contractarea Serviciilor Sociale.

Totodată, reluăm concursul pentru postul de Director Executiv la Direcția Patrimoniu, neocupat în urma concursului din data de 1 martie.

Toate detaliile despre organizarea concursurilor sunt disponibile pe site-ul instituției www.primariapn.ro, secțiunea Recrutare și selecție.

Citește știrea

Actualitate

We have… architect. Şef

Știre publicată în urmă cu

în data de

Autor

■ Andrei Ciubotaru este noul arhitect şef al municipiului Piatra-Neamț ■ el a trecut o probă de... limba engleză ■

Andrei Ciubotaru este noul arhitect şef al municipiului Piatra-Neamţ. Aşa ar suna o banală ştire, scrisă după un banal comunicat de presă emis de Primăria Piatra Neamţ pe tema menţionată.

Ce nu mai e banal e că, după cum citim în comunicatul pe care îl vom prezenta integral, noul arhitect şef a avut de trecut o probă de… limba engleză. Bravo lui ca a trecut de ea, despre cei care au gândit o astfel de probă pentru un astfel de post… ne abţinem să comentăm.

Probabil Piatra-Neamţ se va transforma din Perla Moldovei în Perla… Albionului. Noroc că nu s-au gândit noii edili să construiască… zigurate la Piatra-Neamţ că ar fi trebuit săracii candidaţi la postul de arhitect şef să facă declinări şi conjugări în… limba persană. Vă prezentăm în cele ce urmează comunicatul primăriei şi mai precizăm doar că pe 2 martie a fost organizat concursul pe post:În vârstă de 52 de ani, Andrei Ciubotaru este absolvent al Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” și a profesat în mediul privat timp de 25 de ani. Este membru al Registrului Urbaniștilor din România.

„Această mutare reprezintă pentru mine o ieșire din zona de confort, respectiv partea de proiectare în care am profesat 25 de ani și, în același timp, o încercare de a aduce un suflu nou în ceea ce privește relația proiectant – administrație locală, dar și cetățean – primărie.  Pornesc cu foarte mult entuziasm pe acest drum și îmi doresc să eficientizez activitatea Direcției de Urbanism” a declarat arh. Andrei Ciubotaru.

„Am încredere în arhitectul Andrei Ciubotaru pentru că este genul care știe să îmbine arhitectura modernă cu cea clasică. Cred că este omul potrivit să pună pe planșă și în aplicare conceptul de =nouaPiatra. Aici, de cealaltă parte a baricadei, va avea ocazia să vină cu soluții, să le implementeze, alături de provocarea de îmbunățire a colaborării dintre municipalitate și proiectanți. Îl felicit și îi doresc mult succes și multă putere de muncă. Pornește la acest drum cu o mare responsabilitate, în condițiile în care pietrenii au așteptări mari de la noua noastră echipă” a declarat primarul Andrei Carabelea.

Concursul pentru ocuparea acestei poziții a constat în patru probe, respectiv probă de limba engleză, probă de competențe în aplicații grafice pentru module de arhitectură, proba teoretică și interviul. Andrei Ciubotaru își va începe activitatea la Primăria Piatra-Neamț la sfârșitul lunii martie”.

Understood?

Citește știrea

Trending