Actualitate
Administratorii de asociații sunt așteptați la primărie
Compartimentul Îndrumarea Asociațiilor de Proprietari invită administratorii de condominii al căror atestat expiră în anul 2025, să solicite la Primăria municipiului Piatra-Neamț reînnoirea acestuia cu 30 de zile înainte de expirare. Nedepunerea documentelor în termenul menționat atrage pierderea atestatului de administrator.
„De asemenea, reprezentanții asociațiilor de proprietari trebuie să aibă în vedere că în perioada 03.01.2025 – 31.01.2025 au obligația de a depune la Compartimentul Îndrumarea Asociațiilor de Proprietari situația soldurilor elementelor de activ și pasiv întocmite la data de 31 decembrie”, se arată într-un comunicat al administrației locale.
Conform Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, administratorul are obligația de a întocmi lunar și a depune semestrial la compartimentul specializat în sprijinirea și îndrumarea asociațiilor de proprietari pe a cărei rază teritorială se află condominiul, situația soldurilor elementelor de activ și pasiv întocmite la data de 30 iunie și 31 decembrie a fiecărui an calendaristic.
-
Actualitate9 ore,
MARSAT SA Roman
-
Actualitate2 săptămâni,
Criza de personal din MAI: 6000 de pensionări în 2024 și un deficit istoric
-
Prima paginăo săptămână,
„Ordonanța trenuleț” lovește cumplit și în Educație
-
Eveniment2 săptămâni,
Sindicalismul în Poliția Română: în cătarea cercetării disciplinare
-
Actualitate2 săptămâni,
Vacanțe și zile libere în 2025: 205 zile cu tot cu sâmbete și duminici n
-
Actualitate2 săptămâni,
Tatiana Bălău aduce acasă Premiul de Excelență, purtând tradițiile românești până la Montreal
-
Actualitate2 săptămâni,
Fața și reversul săptămânii politice
-
Eveniment2 săptămâni,
Urmărit internațional arestat în noaptea de Revelion pentru crimă în Italia