Publicitate

Zăporul de pe rîul Bistriţa a ajuns la lungimea de patru kilometri, gheaţa avînd grosimea de pînă la un metru, de la viaductul din Poiana Largului, pînă în amonte cu jumătate de kilometru de puntea ACH. Conform informaţiilor oferite de reprezentanţii Prefecturii Neamţ, curge zai pe 60% din suprafaţa apei. “Coada lacului Izvorul Muntelui este îngheţată. De la viaductul din Poiana Largului pînă in amonte 0.5 kilometri de punte ACH pe o lungime de 3,9 kilometri, tronsonul prezintă aglomerări de gheţuri cu grosimi cuprinse între 0,1-1,0 metri. Temperatura aerului la Staţia hidrometrică Frumosu la ora 06:00 era de -16 oC. Curge zai pe 60% din suprafaţa apei”, se precizează în comunicatul dat publicităţii de reprezentanţii Prefecturii Neamţ. Cît priveşte intervenţiile pe drumurile din judeţ, conform sursei citate “secţia Neamţ a CNADR a acţionat cu 10 lucrători şi 10 utilaje pentru răspîndire de material antiderapant pe toate drumuri naţionale din judeţ pentru menţinerea viabilităţii acestora. Au fost răspîndite 8 tone sare şi 200 kilograme clorură de calciu. Starea părţii carosabile: alternează porţiunile umede, cu cele acoperite de zăpadă frământată şi tratată cu material antiderapant cu grosimea de 1-2 centimetri. La ora raportării (marţi dimineaţă, 8 ianuarie n.r.) erau în patrulare şi acţiune pe drumurile naţionale din judeţ 10 utilaje cu lamă şi răspîndire de material antiderapant, cu 10 lucrători. Stocuri: sare 398 tone, clorura de calciu 19,499 tone. Utilajele SC DRUPO SRL şi ale operatorilor care se ocupă de deszăpezirea drumurilor judeţene au acţionat cu 52 lucrători şi 30 utilaje pentru răspîndire de material antiderapant. Starea părţii carosabile: alternează porţiunile umede, cu cele acoperite de zăpadă frămâîntată şi tratată cu grosimea de 1-2 centimetri”. Vestea bună era că marţi dimineaţă nu erau drumuri naţionale sau judeţene blocate/închise, circulaţia desfăşurîndu-se în condiţii de iarnă şi nu erau raportate localităţi nealimentate cu energie electrică.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.