Publicitate

■ pentru prevenţie şi pregătirea populaţiei, IGSU a lansat de cîţiva ani cîteva campanii ■ „Nu tremur la cutremur” este una dintre ele ■ împreună cu E-On este desfăşurată acţiunea „Împreună pentru siguranţă”, din care fac parte campaniile „F.O.C. - Flăcările Omoară Copii” şi „R.I.S.C. - Renunţă. Improvizaţiile sînt Catastrofale” ■

Unele persoane superstiţioase consideră că marţi 13 e o zi cu ghinion, dar pompierii nu sînt de aceeaşi părere. „De multe ori «ghinionul» ni-l facem şi singuri, prin lipsa informaţiilor. Putem preveni acest lucru, informîndu-ne, pentru ca aşa cum spunea celebrul J.D. Rockefeller – «un om informat este un om puternic». Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă a stabilit ca, începînd cu anul 2011, fiecare dată de marţi 13, să fie declarată Ziua informării preventive“, conform unui comunicat al ISU Neamţ. Pe lîngă materialele de sprijin realizate în vederea diseminării informaţiilor preventive, IGSU a realizat două spoturi video care pot fi descarcăte accesînd pagina www.ijsunt.ro. Tot Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă a lansat în anul 2015 Campania naţională de informare şi pregătire a populaţiei „Nu tremur la cutremur”, avînd drept scop principal informarea corectă a cetăţenilor cu privire la modalităţile prin care se pot proteja împotriva unui seism. Obiectivele propuse în cadrul campaniei se referă la: cunoaşterea riscurilor la care este expusă o persoană în momentul declanşării unui cutremur; prezentarea modalităţilor de protecţie individuală şi colectivă în timpul cutremurului; necesitatea pregătirii individuale şi colective; importanţa educaţiei în însuşirea regulilor de comportare în caz de cutremur. În 2012 IGSU a încheiat un parteneriat de colaborare cu E-On România intitulat „Împreună pentru siguranţă” al cărui principal obiectiv constă în derularea unor campanii de informare menite să conştientizeze cetăţenii asupra pericolelor la care se expun în cazul nerespectării măsurilor şi regulilor de comportare specifice situaţiilor de urgenţă, crearea comportamentului preventiv şi atitudinii proactive în rîndul comunităţii în vederea reducerii semnificative a numărului victimelor. În baza acestei colaborări cei doi parteneri au implementat deja la nivel naţional campaniile „F.O.C. – Flăcările Omoară Copii” şi „R.I.S.C. – Renunţă. Improvizaţiile sînt Catastrofale”.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.