Publicitate

■ una se referă la managementul securităţii ocupaţionale ■ se mai doreşte o certificare pe sistemul de management al siguranţei alimentelor ■

Spitalul Roman se pregăteşte pentru cea de-a doua etapă de acreditare, care se va face pînă 2020.

Ne-am propus un proiect destul de ambiţios pentru următorii trei ani, legat de obţinerea a încă două acreditări. Pe lîngă sistemul de management al calităţii ISO 2001 şi al sistemului ROMAR pentru laboratorul de analize, ne propunem pentru a doua etapă şi un sistem de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale, plus o certificare pentru sistemul de management al siguranţei alimentelor. Este nevoie de aceste certificări pe lîngă multe altele care ar fi necesare: management servicii IT, management pentru mediu, sistem de management pază şi securitate. La nivelul comitetului director ne-am gîndit la obţinerea celor două certificări, mai întîi. Sistemul de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale este un model de lucru prin care spitalul doreşte un control mai eficeint al riscurilor profesionale şi dezvoltarea unui mediu de lucru sigur pentru personalul nostru şi pentru pacienţi. Aceste două sisteme ne aduc avantajul de a obţine un punctaj suplimentar prin crearea unui climat de lucru cu riscuri scăzute, obţinerea unor perfomanţe profesionale superioare din partea angajaţilor, conştientizarea personalului în ceea ce priveşte atenţia pe care conducerea spitalului o acordă resurselor umane şi nu în ultimul rînd şi percepţia favorabilă în ceea ce priveşte imaginea spitalului, din partea furnizorilor de servicii şi a beneficiarilor, respectiv a pacienţilor“, a declarat Elena Chirilă, directorul de îngrijiri medicale de la Spitalul Roman.

Managementul siguranţei alimentelor urmăreşte stabilirea unui set clar de cerinţe şi criterii pentru toţi cei care lucrează în blocul alimentar al unităţii sanitare, de la prepararea hranei, pînă la servirea pacienţilor. „Ne propunem, evident, creşterea satisfacţiei pacienţilor prin controlul eficient al siguranţei alimentelor şi obţinerea încrederii şi satisfacţiei din partea pacienţilor“, a mai explicat Elena Chirilă

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.