Contactează-ne

Administrație

Lefurile din primărie, la votul consilierilor

Știe publicată cu

în data de

■ vor fi stabilite salariile funcţionarilor publici, personalului contractual al primăriei şi al serviciilor publice din subordinea CL Tîrgu Neamţ ■ pe ordinea de zi a şedinţei de miercuri se află 27 de proiecte ■

Aleşii locali din Tîrgu Neamţ se întrunesc miercuri în şedinţa lunară, pe ordinea de zi fiind menţionate 27 de proiecte. Unul dintre cele mai importante puncte se referă la stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Aparatului de specialitate al Primăriei oraşului şi al serviciilor publice din subordinea Consiliului Local, începînd cu data de 01.01.2019. Alte proiecte vizează darea în folosinţă gratuită a două suprafeţe de teren de 1, respectiv 11 mp, către DELGAZ-GRID, apoi se va supune aprobării modificarea prin act adiţional a unor contracte de concesiune prin suplimentarea/diminuarea suprafeţelor de teren concesionate. La un alt proiect se doreşte scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea închirierii unui teren, aparţinînd domeniului public al oraşului Tîrgu Neamţ. Vor mai fi dezbateri pe marginea devizului general după încheierea contractelor de achiziţie publică pentru obiectivele de investiţii Realizare şi modernizare platforma de gunoi, Realizare reţea de canalizare menajeră şi microstaţie de epurare în zona Băile Oglinzi şi Extindere sistem de canalizare oraş Tîrgu Neamţ. În aceeaşi întrunire va fi supusă la vot propunerea de evaluare a performanţelor profesionale pentru Ion Ţuţu şi Isabela Sabin, fostul şi actualul secretar al oraşului şi se va cere acordul participanţilor pentru acceptarea unei oferte de donaţie a unui imobil situat în Tîrgu Neamţ. Alte subiecte au legătură cu încetarea unui contract de închiriere pentru o locuinţă ANL şi aprobarea Listei de repartizare a unor apartamente în blocul V1, de pe bulevardul Ştefan cel Mare şi blocul M5, de pe strada 22 Decembrie. De asemenea, vor fi avute în vedere solicitările unor chiriaşi de efectuare a unor lucrări de reparaţii urgente, cu decontarea sumelor necesare. La un alt punct se va discuta despre acordarea unui mandat special în Adunarea Generală a ADI Aqua Neamţ. Ar urma să fie desemnat un reprezentant pentru momentul supunerii la vot a propunerii de modificare şi completare a tarifelor pentru prestarea unor servicii de utilităţi publice. Tot în şedinţa de miercuri vor fi stabilite cuantumul alocaţiei de hrană, costul mediu lunar de întreţinere şi contribuţia de întreţinere pentru un copil înscris la Creşa nr.1 Tîrgu Neamţ, ce vor fi suportate de părinţii care nu au domiciliul stabil pe raza urbei. Va fi hotărît şi costul mediu lunar de întreţinere a beneficiarilor Centrului de primire în regim de urgenţă pentru persoane fără adăpost Sf.Teodora, pentru anul 2019. Alte proiecte au legătură cu Regulamentul privind stabilirea şi aplicarea taxei speciale de salubrizare pentru oraşul Tîrgu Neamţ, aprobarea organigramei şi statului de funcţii din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a oraşului, stabilirea cuantumului unei burse de merit/performanţă şi a numărului acestora, pentru elevii din învăţămîntul preuniversitar de stat în anul 2018-2019.

Citește știrea
Advertisement
loading...
Postează comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Piatra Neamţ: Se trage la sorţi ordinea pe panourile electorale

Știe publicată cu

în data de

Membrii partidelor politice şi reprezentanţii candidaţilor independenţi la alegerile europarlamentare sînt invitaţi de primarul municipiului Piatra Neamţ să participe la tragerea la sorţi a locurilor pe panourile de afişaj electoral, care va avea loc pe 25 aprilie, de la ora 10, în sala de consiliu local. “Primarul municipiului Piatra Neamţ invită reprezentanţii partidelor politice, alianţelor politice, precum şi candidaţii independenţi care participă la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2019, în data de 25.04.2019 – orele 10.00, la sediul Primăriei din strada Ştefan cel Mare nr. 6, în sala de şedinţă a Consiliului Local, unde va avea loc tragerea la sorţi a numărului de ordine de pe panourile de afişaj electoral amplasate pe raza municipiului Piatra Neamţ, pentru alegerile stabilite în data de 26 mai 2019 pentru Parlamentul European”, se precizează într-o informare de presă emisă de reprezentanţii primăriei pietrene.

Citește știrea

Actualitate

Tîrgu Neamţ: Proiecte la vot

Știe publicată cu

în data de

Autor

pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Local Tîrgu Neamţ din 23 aprilie sînt 26 de proiecte de hotărîre

Aleşii din urbea de sub Cetate sînt convocaţi în şedinţa lunară, pe 23 aprilie, pe ordinea de zi fiind menţionate 26 de proiecte de hotărîre. După stabilirea preşedintelui de şedinţă pentru luna mai, funcţie ce revine, prin rotaţie, fiecărui membru al legislativului local, dezbaterile vor începe cu un proiect ce vizează modificarea contractului încheiat cu Asociaţia ECONEAMŢ, pentru serviciul de salubrizare. În mapele aleşilor se vor mai găsi propuneri de încetare a contractelor pentru două locuinţe din blocul ANL al primăriei, unde apartamentele sînt închiriate tinerilor de pînă în 35 ani şi înţelegerile expiră după ce titularii depăşesc această vîrstă. Se mai intenţionează scoaterea la licitaţie a unui spaţiu din Policlinica Tîrgu Neamţ, aceeaşi procedură urmînd să fie aplicată şi pentru pajiştea Osoi, unde crescătorii de animale vor avea la dispoziţie un teren în suprafaţă de 100 hectare. Alt subiecte vizează modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al consiliului local, cu scopul fixării nivelului indemnizaţiei de şedinţă pentru consilieri, alte puncte avînd legătură cu prelungirea unui contract de concesiune, execuţia bugetară la data de 31 martie, cumpărarea, vînzarea sau închirierea unor terenuri din domeniul public şi privat al localităţii. Se mai doreşte modificarea contractului încheiat pentru salubrizarea stradală, completarea anexelor unor hotărîri anterioare ce vizează inventarul bunurilor aparţinînd domeniului public şi privat al oraşului. La votul aleşilor vor mai ajunge Organigrama şi statul de funcţii al Spitalului Tîrgu Neamţ pentru anul 2019, precum şi deblocarea şi scoaterea la concurs a unor posturi din cadrul instituţiei sanitare. Va mai fi nevoie de adoptarea unei hotărîri pentru stabilirea contribuţiei Consiliului Local Tîrgu Neamţ pentru decernarea Premiului Naţional de Proză Ion Creangă – Opera Omnia, ediţia 2019. Tot în şedinţa din 23 aprilie se va cere acordul consilierilor pentru programul şi bugetul unor manifestări ce vor avea loc în perioada următoare, respectiv Ziua Europei, Ziua Independenţei de Stat a României, Ziua Victoriei (9 mai), Festivalul Bucuria Luminii (30 aprilie, Ziua Copilului (1 Iunie). Va fi actualizat cu acest prilej şi calendarul activităţilor planificate de Casa Culturii pentru acest an, cu sumele aferente necesare pentru organizare. În atenţia legislativului local vor mai ajunge solicitări de modificare a taxei pentru parcările cu plată şi a taxei de deblocare, pentru parcările de reşedinţă. După finalizarea dezbaterilor, se va trece la partea a doua a şedinţei, destinată informărilor. Unul dintre puncte are legătură cu Comisia de Urbanism, iar altele două privesc adrese depuse de un cetăţean al urbei şi de Ordinul Asistenţilor Medicali, Filiala Neamţ.

Citește știrea

Actualitate

Roman: Mandatul managerului spitalului a fost prelungit

Știe publicată cu

în data de

Autor

Ţinînd cont de faptul că mandatul la conducerea Spitalului Municipal de Urgenţă Roman al doctoriţei Maria Andrici expiră curînd, primarul Lucian Micu a decis prelungirea acestuia cu trei luni. „Cum mandatul managerului spitalului expiră la sfîrşitul acestei luni, pe 23-24 aprilie, vom face o dispoziţie de prelungirea a acestuia pentru încă trei luni, pînă la organizarea unui concurs la care se pot înscrie şi alte persoane. În situaţia spitalului se întîmplă exact ca în cazul unităţilor de învăţămînt, care sînt subordonate de administraţia publică doar din punct de vedere administrativ, pentru că în cazul actului medical nu există nici o competenţă. E clar că în perioada mandatului doamnei manager au fost şi lucruri bune, şi anumite sincope. Ne dorim să menţinem acelaşi ritm de dotare cu aparatură. E clar că pe partea medicală e nevoie de o schimbare a mentalităţii în abordarea relaţiilor faţă de pacienţi. E însă vorba de un proces de durată, care trebuie să se întîmple la un moment dat şi la noi“, a declarat primarul Lucian Micu. Acesta a mai afirmat că are aşteptări şi din partea pacienţilor, de la care şi-ar dori exprimarea, cu sinceritate, a punctului de vedere privind calitatea serviciilor, pentru a se putea interveni punctual, iar în situaţia în care există nemulţumiri ale acestora faţă de aspecte ce exced competenţele locale, aceştia trebuie să se folosească de pîrghiile legale pe care le au în ceea ce priveşte sesizarea unor încălcări ale legii la instituţiile statului cu atribuţii.

Citește știrea

Trending