Publicitate

Apreciază postarea

Romaşcanii vor avea posibilitatea să îşi rezolve on-line mai multe probleme pe care le au în legătură cu activitatea administraţiei locale. Edilii municipiului intenţionează ca, în următoarele săptămîni, să implementeze un program prin care să poată fi făcute online înregistrarea documentelor la Registratură. „În prezent, studiem posibilitatea introducerii unui sistem elecronic la Registratură. Este vorba despre un soft special şi, în perioada următoare, intenţionăm să luăm legătura cu reprezentanţii unei firme de profil, pentru a discuta în ceea ce priveşte detaliile unei asemenea iniţiative. Chiar de la începutul acestui an discutăm despre dorinţa extindere a digitalizării serviciilor oferite de către administraţia publică locală“, a declarat primarul Lucian Micu. Edilul-şef a mai menţionat şi faptul că, în viitorul apropiat, utilizatorii de internet vor avea la dispoziţie o interfaţă mai „prietenoasă“ şi eficientă pentru pagina proprie a primăriei, www.primariaroman.ro. În cursul acestui an, din cîte se pare, Lucian Micu va face o vizită într-una dintre ţările baltice unde sînt implementate cele mai multe soluţii informatice pentru a sprijini cetăţenii în raport cu autorităţile. Acest „know-how“ urmează să îşi găsească aplicabilitate şi în plan local.

Comentarii Facebook
loading...

1 COMENTARIU

  1. Nu este necesar plimbari peste mari si tari pentru implementarea unui program on-line in relatia cetatean-primarie ci este suficient a da tema unui itist ce va prelua programul de pe net aplicat in multe orase din tara.
    Eliminati plimbarile neeconomice in toate zonele exotice din lume.
    Indignatul.

    Apreciază comentariul

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.