Contactează-ne

Actualitate

Cazul Kovesi la Bruxelles – o mascaradă care induce spargerea miturilor în România

Știre publicată în urmă cu

în data de

Zilele acestea, la Bruxelles este organizată o mascaradă cu pretenţii de eveniment epocal în istoria Uniunii Europene, care a avut darul să bulverseze bruma de principii democratice, pe care începuserăm a le învăţa, pentru a le pune în aplicare şi la noi. Faţă de ceea ce se întâmplă acum în capitala Europei, teamă mi-e că vom fi nevoiţi să o luăm de la capăt, resetând întregul sistem de valori, pentru a ne alinia noile tendinţe privind independenţa justiţiei şi criteriile de promovare, după farul de la Bruxelles. Sub presiunea principiilor, dar şi a directivelor europene, a trebuit să ne obişnuim a crede în miturile democraţiei cu ajutorul cărora să ne ghidăm traiectoria către o stare de normalitate. Facem eforturi să credem în mitul separaţiei puterilor în stat, în mitul independenţei justiţiei, dar şi a magistraţilor, în mitul egalităţii tuturor cetăţenilor în faţa legilor, care exclude aplicarea de către justiţie a dublului standard, în mitul respectării cu scrupulozitate a tuturor drepturilor cetăţenilor în mitul neimplicării factorului politic şi a serviciilor secrete, atât în actul de justiţie, cât şi în numirea şi promovarea judecătorilor şi procurorilor. Evenimentele recente de la Bruxelles, privind epopeea căutării şi numirii unui Procuror şef, pentru un Parchet European inexistent, nu reuşesc decât să ne cutremure, pe cei care mai credem în mituri, la revelaţia că în structurile U.E. se practică mitul dublului standard, al dublei măsuri. Ceea ce nouă, românilor, ne este interzis, la Bruxelles se practică fără nici o jenă. Laura Codruţa Kovesi, destituită în România din funcţia de Procuror şef al DNA, pentru călcarea gravă în picioare a unor principii europene, este pe cale să devină eroina concursului eurovision de la Bruxelles, pentru ocuparea funcţiei superioare de Procuror şef al Parchetului European. Se confirmă, odată în plus, că un şut în fund înseamnă un pas înainte. Membrii actualului Parlament European îşi încheie mandatul şi urmează noi alegeri europarlamentare. Aceşti membri au hotărât că Parchetul European care nu există încă, are nevoie urgentă de un Procuror şef, pe care să-l numească ei, nu viitorul Parlament. Se pare că în actualul Parlament European, s-au tras toate sforile politice pentru susţinerea Laurei Codruţa Kovesi, deşi Consiliul European dovedeşte evident că nu agreează soluţia cu aceasta în fruntea Parchetului European, dând câştig de cauză candidatului francez. În România, urmează să ne confruntăm cu o situaţie similară celei de la Bruxelles. Luna viitoare trebuie să fie desemnat un nou Procuror General, în locul lui Augustin Lazăr, menţinut până acum pe funcţie doar cu perfuziile delegării, administrate de Klaus Iohannis. Am fost avertizaţi de sirenele Bruxelles-ului că numirea noului Procuror General nu trebuie să fie viciată de imixtiunea factorului politic. Dubla măsură, practicată de Parlamentul European, este mai mult decât evidentă. Ce nu ne este permis în cazul numirii Procurorului General al României, este permis Bruxelles- lului în cazul numirii Procurorului European.

Mitul transparenţei şi neintervenţiei politicului în numirea Procurorului şef al Parchetului European, este doar poezie de Bruxelles

Noi românii am aflat pe surse, că pentru funcţia de Procuror şef al Parchetului European s-au prezentat mai mulţi candidaţi, dar nu am reuşit să aflăm cum s-a făcut selecţia acestora şi pe ce criterii, ca să rămână pe o listă scurtă doar trei pretendenţi; un francez, un german şi un român. După prima audiere, în faţa Consiliului Europei, francezul s-a detaşat net faţă de ceilalţi doi, ceea ce a provocat panică în tabăra kovesistă, care a decis ca pentru următoarele audieri, germanul să treacă pe post de iepuraş şi voturile acestuia să fie dirijate către Kovesi. Din toate semnalele recepţionate, este evident faptul că Germania Angelei Merkel este mobilizată să convingă Comisia Europeană şi Parlamentul European să o promoveze pe L. C. Kovesi ca şef peste Parchetul European. Europarlamentarul german Gunter Krichbaum nu mai pregetă să ridice osanale lui Kovesi, recomandând-o public că este predestinată pentru o aşa funcţie. De unde i se trage lui Krichbaum atâta dragoste de Kovesi? De la un român, pe numele său Siegfried Mureşan, europarlamentar care a fost timp de câţiva ani slujbaş la cabinetul lui Krichbaum. Mai mult, preşedintele Comitetului de selecţie a candidaţilor pentru şefia Parchetului European, tot german de origine, ne desluşeşte care a fost principalul criteriu de selecţie a acestora. Acesta ne crede proşti şi justifică prezenţa lui Kovesi pe lista scurtă pe care a întocmit-o, declarând că „parchetele pe care Kovesi le-a condus sunt o expresie a calităţilor sale“. La care parchete se gândea abulicul? Dacă se gândea la parchete, precum cele de la Prahova, Oradea, Constanţa şi altele asemenea, avem dreptul să punem cel puţin două întrebări. Prima: Cu astfel de parchete conduse, ce caută L.C.Kovesi pe lista scurtă? A doua: Să înţelegem că se urmăreşte ca Parchetul Europei să fie condus ca la Prahova, Oradea sau Constanţa? Nici germanul Elmar Brok, un apropiat al Angelei Merkel, nu-şi mai epuizează laudele la adresa lui Kovesi, fără a oferi însă vreo explicaţie de unde i se trage adulaţia. Este evident acum că fanionul cu iniţialele L.C.K. flutură în Germania şi că ambiţia teutonică presupune ca toată Europa să urmeze cu ochii închişi Germania. Până şi candidatul german, abandonat pe drum de către europarlamentarii compatrioţi, a declarat că o sprijină pe Kovesi şi că este mândru că este pe aceeaşi listă cu ea. Abandonând propriul candidat în mijlocul drumului, Germania demolează mitul că fiecare naţiune europeană are obligaţia să-şi susţină necondiţionat propriul candidat pentru o funcţie de top în UE. La germani, pragmatismul bate patriotismul găunos. Este bine menestrelii de curte ai lui Kovesi să o lase moartă cu lipsa de patriotism a Guvernului Dăncilă, care nu s-a înghesuit să o susţină public pe Kovesi. Guvernul nu se putea descalifica într-atât, în cazul în care până mai ieri cerea destituirea lui Kovesi, iar de mâine să-i ţină scara promovării în fruntea Europei. L.C.Kovesi a ajuns la Bruxelles ca persoană fizică, fără a avea vreo recomandare din partea unei instituţii româneşti. Singura care a recomandat-o a fost Monica Macovei.

Ce calităţi o recomandă pe L.C.Kovesi, pentru a merita funcţia de şef al Parchetului European?

Întrebat pe ce criterii a numit-o pe L.C. Kovesi pe funcţia de Procuror şef al DNA, preşedintele Traian Băsescu a dat un răspuns stupefiant: „am văzut că a jucat baschet în echipa naţională şi că era femeie. Era sfioasă, politicoasă şi cea mai tânără dintre toţi şefii Parchetelor teritoriale“… În realitate, L.C.Kovesi era doar un procuror cu rezultate profesionale modeste, obţinând condamnări mărunte în 3-4 dosare minore, nu avea nici o experienţă în combaterea infracţionalităţii şi avea şi un doctorat suspect de plagiat. O astfel de tânără, „sfioasă şi politicoasă“, s-a dovedit că avea să cadă pradă uşor în plasa serviciilor şi a lui Florian Coldea, semnând protocoale secrete, prin care serviciile au devenit colaboratori de nădejde a unor procurori, în întocmirea dosarelor, iar Justiţia a fost declarată „câmpul tactic“ al acestor servicii. L.C.Kovesi nu a avut nici un traseu profesional care putea să impresioneze pe cineva la Bruxelles, pentru a fi promovată pe înalta funcţie. Întrebată la interviuri dacă îndeplineşte gradul profesional corespunzător funcţiei de Procuror şef, Kovesi a minţit cu seninătate că are gradul profesional necesar. În realitate, L.C.Kovesi a forţat obţinerea gradului profesional de procuror de Înaltă Curte, când de abia reuşea să se descurce ca procuror de Tribunal. CSM nu a acordat gradul profesional solicitat şi a dezvăluit că L.C.Kovesi a indus în eroare Comisia europeană. Toată experienţa lui Kovesi în România s-a limitat la aplicarea mecanismelor Binomului SRI – DNA. Oare la Parchetul European, Kovesi va apela la vreun mecanism al unui nou Binom? Că doar la atâta se pricepe. Experienţa subterană a lui Kovesi ca Procuror şef la DNA a fost să ocolească cu dibăcie fraudele comise de multinaţionalele din România. Cu experienţa aceasta merge L.C.Kovesi la Parchetul European, cu care se pare că este utilă, deoarece există prea multe declaraţii că e mare nevoie de ea acolo. Presa străină nu se înghesuie acum să afle dacă L.C.Kovesi este subiect de dosare penale în România. Animal de pradă, presa aşteaptă ca întâi Kovesi să fie numită la şefia Procuraturii Europene, după care va năvăli în România, pentru a afla dacă dosarele există şi ce conţin. De abia atunci se va declanşa jihadul asupra conducerii Parlamentului European, conducere care este pe ducă, apropiindu-se cu paşi repezi de alegerile europarlamentare. Rolul lui Kovesi va fi să activeze mecanismul reglării conturilor între facţiunile politice ale Parlamentului European. Primul rezultat va fi compromiterea Parchetului European care nu trebuie să aibă viaţă lungă. Există şi acolo corupţie cât cuprinde, care trebuie să reziste.

Scorul din Comisia LIBE nu este meritul lui Kovesi

L.C.Kovesi a obţinut în Comisia LIBE a Parlamentului European 26 de voturi de susţinere, cu 4 voturi mai mult decât contracandidatul francez. Acest rezultat impune o negociere politică, cu pistoalele la vedere şi cu interesele bine ascunse, între Parlamentul European şi Comisia Europeană care va avea loc pe 7 martie, fără nici o legătură cu exercitarea vreunui vot. Cele 4 voturi, au fost livrate de 4 liberali români, care deşi nu făceau parte de drept din Comisie, au obţinut prin troc 4 mandate a unor membri de drept, care erau interesaţi să respecte directivele şefilor lor, lipsind de la lucrări. Kovesi se autovictimizează în faţa susţinătorilor naivi, că tocmai pe 7 martie, când se va da votul final, în ce priveşte soarta ei la Bruxelles, este convocată la Secţia specială, în dosarul penal care o vizează, şi că aceasta nu este o coincidenţă. Coincidenţa pe care o constatăm este doar faptul că L.C.Kovesi nu se poate lepăda de mitomanie. Votul la Bruxelles va avea loc cu mult după 7 martie, zi în care nu este consacrată nici măcar pomenirii numelui ei. Kovesi şi-a jucat fără jenă rolul de victimă şi în experienţa ei cu CSM, care, vezi Doamne, în premieră naţională i-a refuzat cererea de a i se acorda gradul profesional solicitat, atât de necesar pentru Parchetul European. CSM a reacţionat imediat, întărind convingerea că L.C.Kovesi este mitomană, precizând că aceasta nu este nici pe departe unica refuzată, ci a 25-a refuzaţilor. Votul acordat de Comisia LIBE lui Kovesi este menit să legitimeze toate abuzurile DNA, aflat sub conducerea acesteia. În statele democratice, pentru abuzuri tip DNA, un magistrat face puşcărie sau este descalificat, dar Parlamentul European premiază cu funcţii înalte. Votul în Comisia LIBE a fost eminamente politic. Majoritatea parlamentarilor Comisiei habar nu aveau cu ce s-a ocupat în mod real Kovesi în fruntea DNA. Ei nu ştiu ce înseamnă „a decapa“, a clasa dosare pentru că faptele nu există sau a face puşcărie nevinovat. Am urmărit audierea candidatei Kovesi în Comisie şi am observat că membrii comisiei făceau toate eforturile de a nu descoperi fisurile profesionale, de comportament şi morale ale candidatei. Modelul românesc, de eliminare a unor persoane vizate ca ţinte, se vrea extins şi în Europa, şi pentru acest rol este pregătită Kovesi. Nu sunt mândru că există un român destinat unui astfel de rol. Experimentul DNA din România se vrea extins şi în Europa şi pentru aceasta este nevoie de un mercenar.

Citește știrea
6 comentarii

6 Comments

  1. Ioan

    4 martie 2019 at 9:36 AM

    DUPĂ 30 DE ANI TU ÎNCĂ EȘTI RĂTĂCIT ÎN TRANZIȚIE !!!!!

  2. vali

    4 martie 2019 at 3:24 PM

    Un psd-ist/comunist cum este autorul acestui articol nu poate concepe ca intr-o tara europeana hotia, spaga, traficul de putere, pupincurismul sunt demult abolite pt ca aduce SARACIE ! Romania, pt ca a fost guvernata in mare parte de psd-isti, este o tara f. saraca !

  3. gaga

    4 martie 2019 at 4:07 PM

    o fosila comunistoida,ca multele altele, cu ifose de atotstiitor!cine a urmarit prestatia LCK din PE a cam vazut diferenta uriasa dintre aceasta si cele ale vasilicai, daea,olguta ,orlando sau a ministrului energiei ce vrea sa stocheze electricitate in rezervoare de gaz!! trimiteti ciurda de ministri romani la bruxeles si o sa va lamuriti ,cine are ochi de vazut,ce-i cu ei!
    Saracul bivolaru a fost un permanent ratacit prin politica si nu cred ca trebuie bagat prea tare in seama ,face si el saracul pe-a analistul politic la batranete ,lasati-l sa-si faca damblaua.sa auzim de bine!

  4. janel iosub

    4 martie 2019 at 5:11 PM

    Kovesi a fost coada de topor a presedintelui basescu traian, a fraternizat cu banditii din serviciile romanesti si straine, iar acum plange ca statul paralel nu o lasa sa devina mare procuroare europeana!! Asa este cand o procuroare corupta pana in maduva oaselor statea la mancat sorici cu dragnea, coldea, maior si prin viile lui ghita, iar in noaptea alegerilor era in sufrageria lui oprea, unde, culmea ea zeita coruptiei impreuna cu coldea si oprea, maior, ontanu, trageau sforile ca basescu tatucul lor sa mai prinda un mandat de presedinte!!! Asta este, cetatenii au creerul prea mic si uita repede si acum in nestiinta de cauza o ridica in slavi pe cea mai mare corupta dintre corupti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. mama omida

    15 martie 2019 at 5:00 PM

    cine e kknarul asta comunist rosu si’n izmene ?

  6. crisp

    16 martie 2019 at 12:33 PM

    Nimic nu este mai distrugator pentru tara asta decat mafia PSD, acest partid bolsevic comunist care a distrus si distruge in continoare orice speranta a acestui popor de a ajunge la un nivel de trai decent. Mica revolta din 15 martie e doar primul semn ca Romania se trezeste. Si a doua oara cand vom rabufni dupa 89 nu va ramane nimic din ciuma. Va disparea din DEX cuvintele hot, interlop, baron.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Coronavirus: Neamţ – opt cazuri noi. Naţional – 555 de cazuri noi

Știre publicată în urmă cu

în data de

■ la nivel naţional au fost confirmate 30.175 de cazuri, 1.817 decese şi 20.799 vindecări ■ la Neamţ în total au fost confirmate 989 cazuri ■

Până astăzi, 8 iulie, pe teritoriul României, au fost confirmate 30.175 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). Dintre persoanele confirmate pozitiv, 22.284 au fost externate, dintre care 20.799 de pacienți vindecați și 1.485 de pacienți asimptomatici, externați la 10 zile după depistare. Până astăzi, 1.817 persoane diagnosticate cu infecție cu COVID-19 au decedat.

În intervalul 07.07.2020 (10:00) – 08.07.2020 (10:00) au fost înregistrate 18 decese (6 bărbați și 12 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Brașov, Dâmbovița, Galați, București, Prahova, Sălaj, Suceava și Vâlcea.

Dintre acestea, 2 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 50-59 ani, 6 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 3 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 7 decese la persoane de peste 80 de ani.

Toate decesele sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități.

De la ultima informare transmisă de Grupul de Comunicare Strategică, au fost înregistrate alte 555 de noi cazuri de îmbolnăvire.

La ATI, în acest moment, sunt internați 237 de pacienți.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 796.484 de teste.

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 406 apeluri la numărul unic de urgență 112 și 1.023 la linia TELVERDE (0800 800 358), deschisă special pentru informarea cetățenilor.

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55 din 15.05.2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ultimele de 24 de ore, 912 sancţiuni contravenţionale, în valoare de 111.550 de lei.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 5.095   de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu COVID-19 (coronavirus): 1.885 în Italia,  561 în Spania, 107 în Franța, 2.275 în Germania, 97 în Marea Britanie, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 3 în SUA,  105 în Austria, 3 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Elveția, 2 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus  și câte unul  în Argentina, Tunisia, Irlanda, Luxemburg, Emiratele Arabe Unite, Malta, Brazilia, India, Bulgaria, Kazakhstan, Ucraina, Grecia și Suedia. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 122 de cetățeni români aflați în  străinătate, 31 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 9 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, unul în Suedia, unul în Elveția, unul în SUA și unul în Brazilia, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu noul coronavirus, 72 au fost declarați vindecați: 50 în Germania, 10 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg și unul în Tunisia. Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor și este valabilă pentru apelurile naționale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor, +4021.320.20.20. Până la data de 7 iulie 2020, au fost raportate 1 558 868 de cazuri în UE / SEE, Regatul Unit, Monaco, San Marino, Elveția, Andorra. Cele mai multe cazuri au fost înregistrate în Regatul Unit, Spania, Italia, Franţa și Germania.

Citește știrea

Actualitate

Neamţ: Amenzi de 6.800 de lei pentru nerespectarea măsurilor dispuse în starea de alertă

Știre publicată în urmă cu

în data de

■ au fost verificate 113 restaurante, terase, fast-food-uri şi societăţi comerciale

Respectarea normelor legale impuse pe perioada stării de alertă a fost verificată, marţi, 7 iulie, printr-o acţiune desfăşurată sub autoritatea Prefecturii Neamţ şi la care au participat echipe mixte formate din poliţişti, jandarmi şi reprezenatnţi de la DSP, OPC şi DSV. Au fost verificate 113 restaurante, terase, fastfood-uri și societăți comerciale şi au fost date amenzi în valoare totală de 6.800 lei.

“Pentru prevenirea și limitarea infectării cu virusul Covid 19, sub autoritatea prefectului județului Neamț, la data de 7 iulie, 121 de polițiști, jandarmi, polițiști locali, precum și reprezentanți ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență, Inspectoratului Teritorial de Muncă, Direcției Sanitare Veterinare, Direcției de Sănătate Publică și de la Protecția Consumatorului, I.S.C.T.R. și A.R.R. au acționat în zonele aglomerate din județul Neamț și au verificat modul de respectare a măsurilor impuse în contextul stării de alertă.

Au fost vizate, în special, restaurantele și localurile publice care au deschise terase și mijloacele de transport în comun.

În cadrul acțiunilor de control, au fost verificate 65 de societăți comerciale, 36 de locații verificate în cadrul mijloacelor de transport public în comun/mijloace de transport de agrement – trenulețe, trăsuri, telegondole/telecabine/telescaun/etc. și 12 vânzători/comercianți ambulanți/etc, precum și 34 de verificări în mijloace de transport public în comun.

În baza Legii nr. 55/2020, au fost aplicate 24 sancțiuni contravenționale pentru nerespectarea măsurilor de protecție individuală, 5 sancțiuni pentru fapte de natură economică în context COVID-19, 7 sancțiuni contravenționale conform Legii nr. 61/1991. Valoarea totală a amenzilor aplicate este de 6.800 de lei.

În cadrul acțiunilor au avut loc și activități preventive de informare.

Astfel de activități, organizate sub autoritatea prefectului, vor continua în sistem integrat și în perioada următoare, în vederea constientizării tuturor cetățenilor cu privire la necesitatea respectării măsurilor de distanțare socială, precum și a prevenirii și limitării infectării cu virusul SARS-CoV-2”, se precizează într-un comunicat de presă emis de Prefectura Neamţ.

Citește știrea

Actualitate

Investiții pentru optimizarea infrastructurii de transport și creșterea calității vieții cetățenilor din Piatra-Neamț din fonduri europene

Știre publicată în urmă cu

în data de

Autor

Primarul Dragoș Chitic a semnat astăzi cu ASOCIEREA S.C. SWARCO TRAFFIC ROMANIA S.R.L. – S.C. SWARCO MIZAR S.R.L. – SWARCO Traffic Systems GmbH – S.C. ELECTROGRUP S.A. – S.C. URBAN SCOPE SRL contractul pentru realizarea Serviciilor de elaborare a documentațiilor tehnico-economice, precum și furnizarea de echipamente specifice, inclusiv testarea și punerea în funcțiune a acestora și execuția lucrărilor, în cadrul proiectului ”Implementare sistem de management inteligent al traficului în Municipiul Piatra Neamț”– Cod SMIS 126608. Elaborarea documentațiilor tehnico-economice se referă la: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC), proiect tehnic de execuție (PTE) și detalii de execuție (DE), asistență tehnică din partea proiectantului, actualizare Studiu de fezabilitate și/sau deviz general, inclusiv a devizelor pe obiect.

Dragoș Chitic:„Contractul de finanțare al proiectului a fost semnat în data de 28 ianuarie, iar acum am trecut în faza următoare, respectiv implementarea proiectului. Sistemul de management inteligent al traficului în municipiul Piatra-Neamț vizează creșterea gradului de atractivitate al transportului public și migrarea unui număr cât mai mare de deplasări spre acest mijloc de transport, prin scăderea timpilor de deplasare și a costurilor de transport, cu efecte pozitive asupra reducerii poluării si a consumului de energie, decongestionarea traficului și îmbunatățirea siguranței în trafic. Valoarea contractului semnat astăzi este de 32.263.990 lei și este complementar altor 6 proiecte care au obținut finanțare europeană și care se referă la modernizarea și reorganizarea unor coridoare urbane, modernizarea stațiilor de autobuz, achiziția de autobuze electrice și implementarea unui sistem de bike sharing în municipiul nostru.”

Acest soft de mangement al traficului a fost implementat  cu succes în mari orașe europene, un exemplu fiind Barcelona.

Funcțiile asigurate de Sistemul de Management Inteligent al Traficului sunt:

– Asigurarea priorității pentru vehiculele de transport public în locațiile semaforizate și a adaptării în timp real a ciclurilor de semaforizare în funcție de informațiile referitoare la poziția vehiculelor de transport public.

– Asigurarea unui management adaptiv al traficului prin capacitatea de modificare a timpilor de semaforizare în funcție de informațiile in timp real asupra fluxurilor de trafic.

– Monitorizarea video în locațiile semaforizate, cu efecte asupra siguranței pentru toți participanții la trafic.

– Monitorizarea video și identificarea automată a numerelor de înmatriculare,ce va avea ca efect reducerea evenimentelor rutiere.

– Oferirea de informații relevante pentru șoferi,cu efectul alegerii unor rute optime.

Lucrările ce se vor efectua în cadrul proiectului constau în înlocuirea sau modernizarea echipamentelor din intersecțiile și trecerile de pietoni semaforizate incluse în proiect, implementarea de noi intersecții și treceri de pietoni semaforizate, implementarea sistemului de asigurare a priorității pentru vehiculele de transport public în locațiile semaforizate, implementarea sistemului de camere video de monitorizare în toate intersecțiile și trecerile de pietoni semaforizate incluse în sistem.

Străzile pe care se va implementa proiectul sunt următoarele: Bd. Decebal, Piața Mihail Kogălniceanu, Bd. Traian, Bd. 9 Mai, str. Dimitrie.Leonida, str. Mihai Viteazu, str. Petru Rareș, însumând un total de 53 intersecții înființate sau modernizate.

Durata de valabilitate a contractului se va încheia la data admiterii recepției finale de către Autoritatea Contractantă, iar durata prestării serviciilor, respectiv a execuției lucrărilor, furnizării, montajului, testării și punerii în funcțiune a bunurilor și dotărilor se va încheia la finalizarea obiectivului de investiții, respectiv la data de 30.06.2022.

Citește știrea

Trending