Publicitate

■ primarul se plînge că nu are pîrghii să constrîngă CFR-ul ■ o investiţie în zonă s-ar ridica la 80-85.000 de euro ■

Starea de degradare avansată a drumului european E85 la trecerea peste calea ferată de la ieşirea din Roman rămîne o problemă majoră, pe care conducerea administraţiei locale nu o poate rezolva, în ciuda tuturor demersurilor pe care le face, de cîţiva ani încoace. Notificările repetate ale primăriei către Regionala CFR, proprietarul căii ferate, au rămas în continuare fără răspuns. Încercarea primarului Lucian Micu de a obţine o audienţă la Ministrul Transporturilor, a rămas şi ea la stadiul de intenţii. „Am trimis şi săptămîna trecută o notificare către CFR. Încerc programarea unei întîlniri cu Ministrul Transporturilor, dar nu am reuşit. Ne gîndim să apelăm şi la alte metode de constrîngere, dar acum mai încercăm calea dialogului. Dacă în continuare nu vom avea cu cine discuta, vom vedea care pot fi mijloacele de constrîngere. Acolo e un dezastru şi au apărut cratere în asfalt. E necesar ca prima dată Poliţia Rutieră să găsească pîrghii legale de constrîngere a CFR să-şi repare linia. Trebuie să se înţeleagă faptul că acolo sînt probleme majore de fundaţie. Firma Oscar Downstream ştiu că deja are achiziţionate toate materialele pentru reabilitarea liniei sale şi a încheiat un contract cu CFR. În opinia mea nu este, însă, o soluţie doar reabilitarea unei singure linii. Propunerea mea pentru Minister şi CFR a fost aceea de a renunţa la două linii ferate. Ar fi ideal să rămînă doar o singură linie şi accesul către Marsat, Holcim şi Oscar să se facă printr-un sistem de macaze, care există în zonă, cu o cheltuială minimă. Costurile unei reparaţii capitale pentru fiecare linie se cifrează la 80-85.000 de euro“, a declarat Lucian Micu. Edilul susţine că este o problemă majoră care afectează imaginea urbei. Primăria nu are calitate procesuală în a acţiona în judecată CFR, pentru că şoseaua de peste calea ferată aparţine de Compania Naţională de Drumuri. Pe parcursul verii s-au organizat cîteva întîlniri pe acest subiect, dar ineficiente, din cauza faptului că nimeni nu poate investi într-o infrastructură care nu-i aparţine.

Comentarii Facebook
loading...

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.