Publicitate

Aleşii locali din Tîrgu Neamţ se vor reuni miercuri, 31 ianuarie, în şedinţă ordinară, avînd pe ordinea de zi 24 de proiecte de hotărîre. Dezbaterile vor începe cu analizarea unei solicitări din partea Filialei Locale a Uniunii Generale a Pensionarilor, de scutire de la plata majorărilor de întîrziere aferente unei taxe pe clădiri. Va fi cerut apoi acordul participanţilor pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice şi pentru implementarea proiectului privind „Reabilitarea Şcolii nr.6 Condreni şi schimbarea destinaţiei în centru pentru persoane cu dizabilităţi, oraş Tîrgu Neamţ“. O altă schimbare de destinaţie este propusă pentru imobilul primăriei, de pe strada Cuza Vodă nr.42(fostul Economat), pe care autorităţile vor să-l transforme în locuinţă socială. În aceeaşi şedinţă vor fi stabilite calificativele pentru fostul, respectiv actualul secretar al oraşului, Laura Maftei şi Ion Ţuţu, cărora le-au fost evaluate performanţele profesionale pentru activitatea din 2017. Alte subiecte vizează Regulamentul Local de urbanism, darea în administrare către Civitas a unor terenuri aparţinînd domeniului public, încheierea de acte adiţionale pentru contracte de concesiune din 1999 şi 2007, concesionarea directă a unui teren de 2,85 mp şi darea în folosinţă gratuită către DELGAZ-GRID a unei suprafeţe de 7 mp. Consilierii vor fi consultaţi şi în privinţa stabilirii cuantumului alocaţiei de hrană şi a costului mediu lunar de întreţinere pentru un copil înscris la Creşa nr.1 Tîrgu Neamţ, precum şi a contribuţiei de întreţinere ce va fi suportată de părinţi, sumele fiind stabilite diferenţiat în funcţie de domiciliul acestora, pe raza urbei sau în afara ei. De asemenea, va fi decis numărul de locuri la creşa menţionată, procedura şi criteriile pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluţionarea cererii de înscriere, lista cu actele necesare. La întrunirea de miercuri va fi aprobat şi Planul de acţiuni sau lucrări de interes local, pentru anul 2018, în vederea repartizării persoanelor care trebuie să efectueze muncă în folosul comunităţii. Alte proiecte vizează însuşirea inventarului bunurilor care aparţin domeniului privat şi public al oraşului şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al SC Civitas pentru anul 2018, plus estimările pe 2019 şi 2020 şi obiectivele de investiţii pentru anul în curs. Se va cere votul aleşilor şi în ce priveşte încheierea a două contracte de comodat cu Centrul de Întreţinere Urbană, unul pentru o scenă de festivităţi, iar celălalt pentru folosirea a patru utilaje ale primăriei. Spre finalul şedinţei vor ajunge la vot două proiecte cu impact asupra bugetului local. Primul priveşte stabilirea salariilor pe anul 2018 pentru angajaţii din administraţia publică locală, iar celălalt face referire la demararea procedurii în vederea contractării unui credit în valoare de 600.000 lei, de care conducerea primăriei susţine că are nevoie pentru asigurarea fondurilor necesare implementării unor obiective de interes local.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.