Publicitate

■ pe ordinea de zi a întrunirii din 25 octombrie se află 23 de proiecte de hotărîre ■ una dintre ele se referă la modificarea statului de funcţii şi deblocarea în vederea scoaterii la concurs a unor posturi de la spital ■

Aleşii locali din Tîrgu Neamţ se reunesc, joi, în şedinţă ordinară, pe ordinea de zi fiind menţionate 23 de proiecte de hotărîre. După alegerea preşedintelui de şedinţă pentru luna noiembrie, funcţie ce revine prin rotaţie fiecărui consilier, se va supune aprobării darea în folosinţă gratuită a suprafeţei de 200 mp teren, aparţinînd domeniului public al oraşului, către Delgaz Grid. Următoarele trei proiecte au legătură cu Spitalul Orăşenesc Sfîntul Dimitrie, urmînd să fie supusă la vot modificarea statului de funcţii, deblocarea în vederea scoaterii la concurs a unor posturi şi scoaterea la licitaţie în vederea închirierii unui spaţiu din incinta policlinicii. La votul participanţilor vor mai ajunge propunerea de scutire de la plată a majorărilor de întîrziere pentru o firmă din localitate, completarea anexei unei hotărîri din 2016 referitoare la darea în administrare a unor terenuri către SC Civitas în scopul amenajării şi administrării parcărilor de reşedinţă, precum şi aprobarea costului lunar de întreţinere a beneficiarilor Centrului de primire în regim de urgenţă pentru persoane fără adăpost Sf. Teodora, pentru anul 2018. Alte proiecte se referă la modificarea componenţei comisiei de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor care pot primi subvenţii de la bugetul local, completarea şi modificarea Regulamentului privind procedura de vînzare a bunurilor imobile din domeniul privat al urbei, majorarea, începînd cu 2019, a impozitului pe terenurile şi clădirile neîngrijite. Se va discuta şi despre modificarea Regulamentului de repartizare în vederea închirierii locuinţelor ce aparţin oraşului, la un alt punct urmînd să fie desemnaţi trei reprezentanţi ai Consiliului Local în comisia ce repartizează locuinţele disponibile. De asemenea, vor fi supuse la vot Regulamentul de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Asistenţă Socială şi Regulamentul de atribuire şi utilizare a locurilor de parcare în parcările de reşedinţă din oraş. Şedinţa va continua cu un proiect privind acceptarea donaţiei Direcţiei Silvice Neamţ pentru Primăria oraşului, constînd într-o cantitate de material lemnos, un alt subiect vizînd rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al SC Civitas, lista de investiţii pentru anul 2018, plus estimările pentru anii 2019 şi 2020. Pe ordinea de zi se mai află aprobarea execuţiei bugetare la 30 septembrie 2018, încetarea a două contracte de închiriere pentru locuinţe ANL şi aprobarea a trei schimburi de locuinţe pentru tineri, destinate închirierii.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.